فضاسازی محیطی شهادت حضرت سلطانعلی(ع) در کاشان

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کاشان از فضاسازی محیطی متناسب با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت علی بن امام محمد باقر(ع) در سطح شهر کاشان خبر داد.

محمدرضا خالدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: منطقه کاشان مدیون حضرت سلطان‌علی بن امام محمدباقر(ع) است و تقارن شهادت آن حضرت با روزهای پرسرور دهه فجر و ولادت حضرت زهرا(س) خللی در بزرگداشت این ایام به وجود نیاورده است.

 

مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهری شهرداری کاشان افزود: این سازمان با توجه به تقارن این مناسبت ها، سعی کرده با نوآوری در طراحی و نصب بنرها تمامی مناسبت‌ها را مدنظر قرار دهد و در مجموعه‌ ای وزین به نمایش عموم بگذارد.

 

خالدی در ادامه اظهار داشت: درج تصویر حرم مطهر حضرت سلطان علی بن امام محمدباقر(ع) در بنر چهار راه آیت‌الله کاشانی آغاز فضاسازی عمومی برای اجرای تبلیغات محیطی برای شهادت حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) بود.

 

مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهری شهرداری کاشان افزود: بنر عرشه پل عامریه با مساحت ۸۰ متر مربع، بنر عرشه پل در بلوار قطب راوندی با مساحت ۶۰ متر مربع، بیلبورد میدان کمال الملک و نصب استند در سطح شهر از جمله اقدامات این سازمان به منظور پاسداشت و بزرگداشت ایام شهادت حضرت سلطانعلی(ع) است.

 

۲۷ جمادی الثانی سالروز شهادت نخستین سفیر ولادت حضرت سلطان‌ علی بن امام محمد باقر(ع) است. در این روز در سال ۱۱۶ه.ق ابوالحسن سلطان على فرزند امام باقر (ع) در اردهال کاشان به شهادت رسید./

کد خبر 1024457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha