۷۰۰ خانواده مددجو در استان ایلام فاقد مسکن هستند

موسی نژاد با بیان اینکه ۷۰۰ خانواده مددجو در استان ایلام فاقد مسکن هستند، گفت: برای مسکن دار شدن این خانواده ها نیازمند همکاری دستگاه‌های دیگر از جمله توجه ویژه بنیاد مستضعفان هستیم.

«قنبر موسی نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: ۳۲ هزار خانوار مددجوی کمیته امداد ایلام در انتظار عیدی و کمک معیشت پایان سال هستند که از سازمان و بنیادهای مختلف کشوری در این زمینه درخواست کمک داریم.

 

وی  تصریح کرد: باتوجه به اینکه برخی نقاط محروم استان در حال گازکشی هستند برای کمک به پروژه های گازکشی مددجویان و فضاهای جانبی از جمله در هلیلان و زرین آباد نیازمند کمک و اعتبار هستیم.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: با توجه به فاقد مسکن بودن ۷۰۰ خانواده مددجو در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و ۵۰۰ خانواده در شهر ایلام،  به علت نداشتن زمین  نتوانستیم  مشکلشان را  حل کنیم، برای مسکن دار شدن این خانواده ها نیازمند همکاری دستگاه‌های دیگر از جمله توجه ویژه بنیاد مستضعفان  هستیم.

 

وی گفت: هم اکنون 110 نوع خدمت توسط کمیته امداد به جامعه مددجویی ارائه می شود که ایجاد اشتغال برای این قشر از راهبردی ترین و اثرگذارترین این خدمات در راستای توانمندسازی مددجویان است.

 

موسی نژاد یادآور شد: پایدار بودن بیش از 90 درصد طرح های اشتغال زایی کمیته امداد این پیام را  دارد که اگر  بستر اشتغال برای مددجویان کمیته امداد فراهم شود این مددجویان می توانند علاوه بر اشتغال خود، در فرایند تولید و کارآفرینی می توانند نقش موثری داشته باشند.

کد خبر 1024546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha