باید به کاهش و مدیریت هزینه ها در بودجه سال آینده واحد های تابعه توجه ویژه شود

سنجری با تاکید بر لزوم توجه به رشد حدود ۲۵ درصدی بازدهی واحدهای وابسته به این نهاد در سال آینده، گفت: علاوه بر بهره وری، مدیریت منابع و نیروی انسانی باید به کاهش و مدیریت هزینه ها در بودجه سال ۱۴۰۰ واحدهای تابعه توجه ویژه شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد سنجری» در جلسه بررسی بودجه شرکتها و موسسات تابعه سازمان همیاری با تاکید بر لزوم توجه به رشد حدود ۲۵ درصدی بازدهی واحدهای وابسته به این نهاد در سال آینده، افزود: علاوه بر بهره وری، مدیریت منابع و نیروی انسانی باید به کاهش و مدیریت هزینه ها در بودجه سال ۱۴۰۰ واحدهای تابعه توجه ویژه شود.

 

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با اشاره به اهمیت توجه به معیشت کارکنان در مجموعه های تابعه سازمان، افزود: نباید در ابتدا برای کاهش هزینه ها به دنبال کاهش هزینه های پرسنلی باشیم و در این مسیر باید با فرهنگ سازی اجرای مدیریت سبز از جمله مصرف بهینه کاغذ و انرژی در هر مجموعه در سر جمع هزینه ها تا حدود ۱۰ درصد کاهش هزینه را مورد توجه داشته باشیم، قطعاً این مهم با تلاش همه بخش ها امکان پذیر خواهد بود.

 

وی به لزوم ارائه راه کارها و سازوکارها رسیدن به اهداف و برنامه ها و طرح های مختلف توسط واحدهای تابعه تاکید کرد و ادامه داد: باید اقدامات عملیاتی و اجرایی لازم برای تحقق بودجه سال آینده تدوین و برنامه ریزی شود و مورد توجه شرکتها و موسسات تابعه باشد.

 

سنجری با اشاره به ارزیابی های ماهیانه بودجه های واحدهای مختلف در برنامه های پیش رو، بیان کرد: با انجام کنترل ها و نظارت های مستمر در زمان صرفه جویی و کارها آسیب شناسی می شود و با پیشگیری از آسیبهای احتمالی، رشد و توسعه منطقی در شرکتها و موسسات تابعه بوجود خواهد آمد

کد خبر 1024584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha