فردای کشور متعلق به جوانان انقلابی است

سردار ملک شاهکوهی گفت: فردای کشور متعلق به جوانان انقلابی است که وظیفه تربیت نسل های آینده را برعهده خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» امروز (یکشنبه 19 بهمن) در همایش «من انقلابی ام» دانشگاه فرهنگیان گفت: شکل گیری انقلاب اسلامی یک حادثه خارق العاده در تاریخ ایران بود و مصداق آیه « إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ » شد.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: دشمنان ۴۲ سال به آب و آتش زدند تا این انقلاب الهی و حکومت اسلامی را از بین ببرند و برای تحقق نقشه های خود از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

 

وی ادامه داد: افق دید امام خمینی (ره) فراتر از تاریخ زمان خودشان بود و ایشان در دهه ۴۰ پیروزی انقلاب را دیدند و در دهه ۶۰ راه قدس را عبور از کربلا دانستند که همین ماجرای دفاع از حرم بود.

 

ملک شاهکوهی تاکید کرد: در دنیای سیاست مذاکره یعنی بده بستان، یعنی یک چیز بدهی و یک چیز بگیری؛ فی المثل توان هسته ای، توان موشکی و نفوذ منطقه ای خود را بدهی و تحریم نبودن را بپذیری که همین امتیاز هم به ما داده نشد.

 

وی اظهارداشت: فردای کشور متعلق به شما جوانان است که اتفاقا وظیفه تربیت نسل های آینده را برعهده خواهید داشت پس انقلابی باشید و انقلابی بمانید.

 

 

کد خبر 1024621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha