توزیع واکسن کرونا از پایان هفته جاری در کرمان آغاز می شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از توزیع واکسن کرونا از اواخر هفته جاری با اولویت بندی خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با توزیع آن به سرعت این ویروس از بین برود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حمیدرضا رشیدی نژاد، بعد از ظهر یکشنبه( 19 بهمن‌) در جلسه بررسی نحوه اجرای طرح شهید سلیمانی(قطع زنجیره کووید 19) با بیان اینکه تفاهم نامه این طرح توسط وزارت بهداشت و درمان و بسیج منعقد شد؛ از تشکیل 3 هزار تیم(مراقبتی و نظارتی) در راستای‌ اجرای این طرح در استان کرمان خبر داد.

 

 


 
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: بخش‌های مختلف جامعه در اجرای طرح همکاری دارند و از برکات طرح، کاهش بیش از 90 درصدی بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا است.

 

 



وی گزارش داد: در پیک آبان و آذر میزان قطعی بستری 806 نفر بود که اکنون به 110 مورد رسیده و کل فوتی‌ها در پیک آبان و آذر 198 نفر بوده که اکنون به 15 نفر رسیده است.
 

 



دکتر رشیدی ادامه داد: کم شدن رعایت پروتکل‌های بهداشتی یکی از دغدغه‌های مهم حوزه بهداشت و درمان است در حالیکه حساسیت‌ها نباید کم شود و تا ریشه‌کن شدن کامل این بیماری پروتکل‌های بهداشتی باید رعایت شود‌.

 

 



وی از توزیع واکسن کرونا از اواخر هفته جاری با اولویت بندی خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با توزیع آن به سرعت این ویروس از بین برود.

کد خبر 1024623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha