ورود جدی دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما به تولید، انتشار و حمایت از سرود

مدیر تولیدات دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما از ورود جدی دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما به تولید، انتشار و حمایت از سرود خبر داد و گفت: آلبوم «تا قله» اولین البوم دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما است که منتشر می شود‌.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست خبری آلبوم سرود «تا قله»  ظهر امروز یکشنبه با حضور بشیر بی آزار، مدیر تولیدات دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما،احمد مداحی مدیر مرکز رسانه ای و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از عوامل  تولید این آلبوم   در دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در این نشست «بشیر بی آزار»، مدیر تولیدات دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما با بیان اینکه ژانر سرود خیلی مورد بی مهری و کم لطفی قرار گرفته است، گفت:  به جزسرودهاییی که اول انقلاب و سرودهای ایام جنگ  بعد از آن به واسطه موسیقی پاپ که در دهه ۷۰  یک رشد خوبی داشت این ژانرعقب رفت و تا مدت ها در حوزه سرود فعالیت نداشتیم و سرود تنها در کانون های مساجد و مدارس خلاصه شده بود.

 

مدیر تولیدات دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما با اشاره به ورود جدی این دفتر به تولید، انتشار و حمایت از سرود توضیح داد:  هدف ما در این دفتر این بود که به ژانر سرود به صورت تخصصی ورود کنیم و از مجموع تولیدات دفتر موسیقی حدود ۳۰ درصد تولیدات ،در حوزه سرود ساخته شده بود وبخش قابل توجه آنتن رسانه ملی به سرود تعلق گرفته بود. در بحث تولید،انتشار و حمایت ورود کردیم.

 بی آزار تصریح کرد:  در بحث انتشار سرود برنامه ریزی های مختلفی داشتیم و اجراهای مختلف تولیدات را در سراسر  کشور داشته باشیم و با ستاد برگزاری  نماز جمعه  تفاهم و توافق داشتیم که هر هفته در سراسر کشور گروه های سرود حضور پیدا می کنند، سرود های دفتر موسیقی را اجرا می کنند.

به گفته مدیر تولیدات دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما این دفتر  ۱۵۰ گروه سرود  درسراسر کشور را شناسایی کرده و از آنها به روش های مختلف حمایت می کند.

 

بی آزار با بیان اینکه آلبوم «تا قله» اولین البوم دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما است که  منتشر می شود‌،گفت:  این آلبوم شامل ۱۰ قطعه است که با همکاری دوستان سازمان تبلیغات آلبوم تولید شده است.البته آلبوم بعدی ما هم در مرحله جمع آوری است و هنوز نام آن مشخص نشده است و به زودی اعلام خواهد شد.

کد خبر 1024678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha