۱۷ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان چرام افتتاح و کلنگ زنی شد

۱۷ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان چرام به مناسبت دهه فجر و چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و کلنگ زنی شد.

یه گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، این طرح ها و پروژه ها در هشتمین روز از دهه فجر با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مدیران استانی و مسئولین شهرستانی با رعایت پروتکل های بهداشتی افتتاح و عملیات اجرای آنها آغاز شد.
 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مدیران استانی در بدو ورود به شهرستان چرام با حضور در گلزار شهدای این شهر با قرائت فاتحه، نثار گل به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کردند.
 

«سیدحشمت الله صمیمی دوست» و جمعی از مدیران از خانواده یکی از شهدای این شهرستان سرکشی کردند.
 

وی با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی در آئین افتتاح و کلنگ زنی شش پروژه به نیابت از دیگر پروژه های شهرستان چرام شرکت کرد.
 

«ابراهیم فتاح پور» هم در این آئین با تبریک چهل و دومین سال پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: امروز در هشتمین روز از دهه فجر ۱۷ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
 

فرماندار شهرستان چرام افزود: اعتبار هزینه شده و اختصاص یافته برای این تعداد پروژه افزون بر ۲۸ میلیارد و ۶۲۴ میلیون تومان است.
 

وی اظهار ادامه داد: از مجموع این تعداد طرح، ۱۱ پروژه با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان افتتاحی و شش پروژه با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۴۴ میلیون تومان کلنگ زنی است.
 

فتاح پور تعداد اشتغال زایی پروژه های افتتاحی را ۸۸ نفر و اشتغال زایی پیش بینی شده پروژه های کلنگ زنی را هفت نفر عنوان کرد.
 

فرماندار شهرستان چرام احداث ۱۵۸ واحد مسکن محرومین، مدرسه شش کلاسه کوثر، مدرسه سه کلاسه بعثت، مدرسه سه کلاسه سادات، احداث کانال دم طسوج غربی و شرقی را برخی از این پروژه ها عنوان کرد.
 

فرماندار شهرستان چرام، احیاء و مرمت قنات، بهسازی قنات، برق رسانی روستاهای ده چاتی و انجگونک، احداث کانال بلدان، آسفالت معابر، احداث بلوار دانشجو، غسالخانه و سردخانه عمومی، سر درب شهرداری چرام، جدول گذاری، تکمیل پیاده رو و احداث کانال را از دیگر پروژه ها عنوان کرد.  

کد خبر 1024681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha