اقتدار و توان نیروی نظامی ما در جهان سرآمد است

آیت الله دژکام گفت: اقتدار و توان نیروی نظامی ما در جهان سرآمد است و اکنون توان تولید قطعات صنایع هوایی در کشور نشان از اقتدار ما در حوزه نظامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، (امروز یکشنبه 19 بهمن) در دیدار با کارکنان نیروی هوایی ارتش در استان فارس با تبریک هه مبارک فجر و روز نیروی هوایی گفت: روز نیروی هوایی، روز سر بلندی ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: امروز شاهد موفقیت و دستاوردهای بزرگی هستیم که با تلاش متخصصان نیروی هوایی به دست آمده است و نیروی هوایی در به دست آوردن آزادی برای ملت نقش مهمی دارد.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: مطالبه گری از برکات انقلاب اسلامی است و امروز باید در فضای مجازی نیز مطالبه گر باشیم که البته این مطالبه گری به تاکید مقام معظم رهبری باید همراه با رعایت باشد.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) ساختن یک نظام اسلامی را کار پر افتخاری دانست و بیان کرد: برای ساخته شدن یک نظام به تلاش 2 نسل نیاز است.

وی ادامه داد: اقتدار و توان نیروی نظامی ما در جهان سرآمد است و اکنون توان تولید قطعات صنایع هوایی در کشور نشان از اقتدار ما در حوزه نظامی است.

کد خبر 1024720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha