بهره مندی مرودشت از ۱۶ نمونه در بخش کشاورزی فارس

رحیمی گفت: مرودشت، با ۱۶ نمونه استانی بیشترین تعداد افراد نمونه سال ۹۸ در بخش کشاورزی فارس را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عزیز رحیمی»، (امروز یکشنبه 19 بهمن) در مراسم تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی در فرمانداری مرودشت گفت: مرودشت، با 16 نمونه استانی بیشترین تعداد افراد نمونه سال 98 در بخش کشاورزی فارس را به خود اختصاص داده است.

مدیر جهاد کشاورزی مرودشت ادامه داد: شعار این مراسم، «کشاورزان نمونه، پیشگامان جهش تولید» در نظر گرفته شده است و لازم است برای پیشرفت هر چه بیشتر حوزه کشاورزی از تمامی ظرفیت ها و توانمندی مرودشت استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: مرودشت به عنوان  قطب تولید محصولات کشاورزی فارس در تولید گندم، جو، ذرت، گوجه فرنگی، برنج، صنایع تبدیلی تکمیلی، رب گوجه فرنگی و محصولات دامی مقام اول استان را دارد.

مدیر جهاد کشاورزی با اشاره به برگزاری مراسم انتخاب و معرفی نمونه‌های ملی بخش کشاورزی گفت: استفاده از ظرفیت افراد برتر و انتقال تجربیات و دانش فنی به سایر کشاورزان از اهداف این مراسم است.

خاطر نشان می شود در این مراسم ، «ابوذر اسماعیلی»، کارشناس مرکز جهاد کشاورزی نقش رستم به عنوان مروج پهنه نمونه و بالا راستگو، غلامرضا امیری، حیدر غضنفری، سیده نسرین سجادیان، محمد نوشاد، محمدرضا صادقیان، عباس استخر، حسین صادقی، فرزاد استخری، خدا خواست رستگار، کریم فلاح، چراغعلی سجادیان، قاسم رفیعی دوست، بهرنگ مرادی، سلیمان محمدی در حوزه های مختلف زراعی و دامی و صنایع تبدیلی تکمیلی به عنوان نمونه استانی برگزیده شدند.

 

کد خبر 1024756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha