پرداخت بیش از ۹۰۰ میلیاردریال تسهیلات ازدواج به زوج‌های جوان همدانی

حیدرنژادیان گفت: ۹۲۹ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج با جذب ۹۹ درصدی به زوج های جوان همدانی در سال جاری پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان،‌ «هوشنگ حیدرنژادیان» در جمع خبرنگاران گفت: امسال یک هزار و ۸۶ فقره تسهیلات ازدواج به میزان ۹۲۹ میلیارد ریال با جذب ۹۹ درصدی و رشدی معادل ۱۱ درصد نسبت به سال گذشته در استان همدان پرداخت شده است.

 

مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان افزود: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۲۷ هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۱۶ هزار و ۳۳ میلیارد ریال توسط بانک کشاورزی پرداخت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۰ درصدی دارد.

 

وی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد از تسهیلات پرداختی سال جاری این بانک در بخش کشاورزی جذب شده است، تصریح کرد: منابع بانک از ۱۱۰ هزار میلیارد ریال در سال ۹۷ با حدود سه برابر افزایش به ۳۰۰ هزار میلیارد ریال رسیده که از این نظر استان همدان در جمع بانک های کشاورزی کشور، رده سوم را در اختیار دارد.

 

وی با بیان اینکه در سال جاری ۵۱۲ فقره تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: ۲۴۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگران پرداخت شده است.

 

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان همدان اظهار داشت:  ۱۱۲ ملک به ارزش ۱۹۴ میلیارد و ۸۴۹ میلیون ریال توسط این بانک تملک شده که از این تعداد ۳۲ ملک به ارزش ۴۷ میلیارد ریال واگذار شده است.

 

حیدرنژادیان ادامه داد: در اشتغال روستایی در بخش غیرحمایتی ۳۱۸ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۶۴۵ میلیارد ریال تا بهمن امسال پرداخت شده و در بخش حمایتی ۹۵۲ فقره به میزان ۴۰۳ میلیارد ریال با ۹۷ درصد جذب پرداخت شده است.

 

وی افزود: مطالبات غیرجاری بانک کشاورزی استان همدان تا پایان دی امسال ۲ هزار و ۵۱۲ میلیارد ریال است که این مقدار ۸.۹ درصد از کل مطالبات و تسهیلات استان را در این مدت شامل می‌شود این درحالیست که میزان این ضریب در سطح بانک کشاورزی کشور ۹.۷ درصد است.

 

وی با اشاره به اینکه کشاورز کارت برای تأمین نهاده های مورد نیاز کشاورزان تا سقف ۱۰ هکتار برای کشاورزان تدارک دیده شده است، یادآور شد: در سال جاری ۷۶۵ کشاورز کارت به مبلغ ۱۲۰ میلیارد و ۷۲۷ میلیون ریال به کشاورزان استان همدان پرداخت شده است.

 

کد خبر 1024868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha