اعلام آمادگی شهرداری تبریز برای نصب مجسمه شایسته از استاد شهریار

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز با قدردانی از همتای خود در پایتخت، از حفظ مواریث ادبی کشور همچون استاد محمدحسین شهریار قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «احمد حمیدی» امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به همراهی مجدانه دکتر شهردار محترم تهران و معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در تصحیح مجسمه استاد محمد حسین بهجت تبریزی، استاد شهریار قدردانی کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز افزود: این اقدام گامی در جهت همدلی و همراهی هر چه اثربخش تر کلانشهرها و توفیقی برای مجموعه فرهنگی و اجتماعی شهرداری هاست.

حمیدی از سرعت عمل و توجه دکتر یگانه به دغدغه و حساسیت شهروندان تبریزی و عموم مردم کشور در این رابطه یاد کرد و آن را مثالی ارزشمند برای استمرار این همراهی دانست.

وی افزود: شهرداری تبریز برای نصب مجسمه ای شایسته از استاد شهریار در برج میلاد تهران در صورت درخواست این مجموعه اعلام آمادگی می نماید.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به اهمیت و جایگاه استاد شهریار در میان مردم کشور، گفت:

حمیدی با اشاره به اهمیت و جایگاه استاد شهریار در میان مردم کشور، گفت: تندیس مذکور در مجموعه برج میلاد بلافاصله با همراهی معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران و مجمع کلانشهرهای کشور و کمسیون فرهنگی اجتماعی کلانشهرها مطرح شد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: با همراهی مشفقانه و پیگیری جدی مجمع و مدیریت مجموعه برج میلاد، تندیس مذکور از محل برداشته شد.

کد خبر 1024915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha