دشمنان انقلاب برای عدم موفقیت جمهوری اسلامی دست به هر اقدامی زدند

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بدون وابستگی به شرق و غرب به مسیر خود ادامه می دهد، گفت: دشمنان انقلاب برای عدم موفقیت جمهوری اسلامی دست به هر اقدامی زدند.

لطف الله سیاهکلی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به مهمترین آسیب هایی که متوجه انقلاب اسلامی است، گفت: هر گوهر گرانبهایی دشمنانی دارد. جمهوری اسلامی ایران نگاه نه شرقی و نه غربی دارد و این نوع نگاه از نظر فلسفه حکومت، محتوای حکومت و شیوه حکومت داری در دنیا بی نظیر است. ما محتوای حکومت را اسلام تعریف کردیم، این در حالی است که دنیا به دو بلوک شرق و غرب یا کمونیستی یا لیبرالیستی و سرمایه داری تبدیل شده است.

 

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی خارج از دو تفکر بلوک شرق و غرب چهل سال است که با تفکر عدم وابستگی به این کشورها سر پا ایستاده است و قدرتمندانه به مسیر خود ادامه می دهد.

 

وی ادامه داد: طبیعی است کسانی که با آن دو تفکر دنیا را اداره می کنند برایشان سخت باشد که خارج از هژمونی آنها حکومتی پا بگیرد و به مسیرش با موفقیت ادامه دهد.

 

سیاهکلی تصریح کرد: بنابراین این کشورها برای عدم موفقیت جمهوری اسلامی ایران هر کاری را کرده اند و در آینده نیز انجام می دهند؛ آنها علیه ما جنگ راه انداختند، گروه های تروریستی فعال کردند، تحریم اعمال کردند تا ما را زمین بزنند اما خوشبختانه نتوانسته اند در این مسیر موفق باشند.

 

وی تاکید کرد: آنها می دانند که اگر این تفکر موفق شود الگوی جدیدی برای انقلاب های رنگی و بیداری و بصیرت می شود و مدیریت یکپارچه جهانی را که می خواهند ایجاد کنند را زیر سوال می برد.

 

 

کد خبر 1024971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha