عدم رفع مشکلات سبب فرسودگی مردم و کاهش امید در جامعه می شود

موحدی زاده با بیان اینکه درجه نارضایتی مردم تاحدی می تواند طبیعی باشد و مشکلات انباشته شده مانند یک زخم سرباز می زند، گفت:اگر مسائل و مشکلات رفع نشود مردم فرسوده می شوند و طراوت و شادابی و امید نیز کاهش پیدا می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حمیدرضا موحدی زاده» امروز(۲۰ بهمن) در صد و بیستمین جلسه علنی شورای شهر ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: با توجه به اینکه ۴۲ سال از پیروزی انقلاب می گذرد باید به این امر توجه داشته باشیم که در سال های پیش‌ رو مخصوصا ۱۴۰۰ دولت با چه چالش هایی روبه رو خواهد شد و راه های برون رفت چه می‌تواند باشد، یکی از این چالش ها گسست نسلی است؛ نسلی که امروز اکثریت جامعه ما را تشکیل داده بعد از انقلاب متولد شدند.

 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: این گسست نسلی اگر ادامه پیدا کند و راهکاری پیش بینی نشود؛ به گسل هایی تبدیل می شود که زیان آور بوده و این خطر و زیان برای نسل انقلاب کننده و کسانی که دل در گرو این نظام دارند، مشکل ساز است.

 

موحدی زاده تصریح کرد: راهکار اصلی برای برون رفت این است که ما با این جوانان به گفت و گو بپردازیم و پای صحبت آن ها بشنیم، اگر مسائل و مشکلات رفع نشود مردم فرسوده می شوند و طراوت و شادابی و امید نیز کاهش پیدا می کند.

 

وی با اشاره به لزوم وجود راه های قانونی برای بروز اعتراض عنوان کرد: درجه نارضایتی مردم تاحدی می تواند طبیعی باشد، مشکلات انباشته شده و مانند یک زخم سرباز می زند، اگر مردم اعتراضی دارند باید طبق قانون بوده و مختل مبانی اسلام نباشد.

کد خبر 1025056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha