معاون رئیس جمهور از مناطق سیل زده لرستان بازدید کرد

نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشوردر سفر یک روزه به استان لرستان از مناطق سیل زده استان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از خرم آباد، «محمدباقر نوبخت» امروز(20 بهمن)در بازدید از مناطق سیل زده پلدختر و معمولان، اظهار داشت: تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت برنامه های دولت قرار دارد.

 

 معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اقدامات انجام شده در مناطق سیل زده، افزود: تکمیل طرح های نیمه کاری در این مناطق مورد تاکید است.

 

نوبخت در این سرکشی از مناطق سیل زده معمولان و پلدختر ازبرخی طرح های این شهرها همانند پل بابازید، پران پرویز، تونل محور تنگ تیر - ویسیان، ساخت دیواره ساحلی پلدختر و بازسازی مسکن های سیلزده بازدید کرد.

 

افتتاح پالایشگاه پلدختر، فار نخست دیوار ساحلی پلدختر ، افتتاح مسکن محرومان و بازسازی شده سیل از اهداف سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به پلدختر است.

 

گفتنی است، نوبخت پس از ورود به خرم آباد از طرح بازسازی پل های بلیلوند، ماسور و آیت الله کمالوند، طرح پادگان جدید سپاه استان،  تقاطع غیرهمسطح دانشگاه لرستان، آزادراه خرم آباد - اراک و استادیوم یک هزار و ۵۰۰ نفری مرکز استان بازدید کرد و در جریان مشکلات این طرح ها قرار گرفت.

 

در جریان سفر محمدباقر نوبخت به استان تفاهم نامه جهش تولید میان استاندار لرستان و رییس سازمان سازمان برنامه و بودجه به امضا می رسد.

کد خبر 1025111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha