اجرای فعالیت‌های فرهنگی و دینی با محوریت دهه فجر در مساجد مازندران

حجت الاسلام شکریان‌امیری با اشاره به اهمیت تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی، از اجرای فعالیت‌های فرهنگی و دینی با محوریت دهه فجر در مساجد مازندران خبر داد.

«حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان ساری، با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر منطبق با شرایط روز برگزار می‌شود بر لزوم اجرای این برنامه‌‌ها با محوریت مساجد تاکید کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بیان کرد: امسال با توجه به شرایط خاص کشور به دلیل شیوع کرونا ویروس و لزوم حفظ سلامت مردم با پرهیز از تجمعات، برنامه‌های جشن پیروزی چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی به شیوه‌ای متفاوت و با بهره‌گیری از فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی با پشتوانه مردم سالاری دینی به عنوان یک نظام و حکومت مترقی و توسعه یافته دینی و اسلامی است و امروز به عنوان یک قدرت نوظهور در عصرکنونی است.

 

این مسئول با اشاره به اینکه ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، بهترین فرصت برای توجه به کارکردها و تبیین نقش مساجد در حوزه‌های مختلف است افزود: نقطه عزیمت انقلاب اسلامی مسجد بود، انقلاب در مساجد شکل گرفت و استمرار آن نیز در مساجد است. 

 

حجت الاسلام شکریان‌امیری با اشاره به حضور و نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و تمامی این پیروزی‌ها در این سال‌ها و در تمامی بحران‌ها و مشکلات، تصریح کرد: جمهوری اسلامی با رهبری بی بدیل حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با پشتوانه ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی توانست امروز به عنوان یک حکومت مردم سالار دینی در جهان تبدیل شود و در برابر تمامی مشکلات و بحران‌ها ایستادگی کرد و امروز اقتدار و آرامش این کشور مرهون مجاهدت های شهیدان نام آور و پر افتخار ایران اسلامی همچون شهید سپهبد قاسم سلیمانی است.

 

وی با اشاره به شرایط امروز کشور و شیوع ویروس منحوس( کووید 19) در جامعه و اهمیت برنامه‌ریزی در فضای مجازی برای جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهارکرد: با توجه به شرایط امروز کشور در پی شیوع این ویروس منحوس( کووید19) در جامعه بیشتر برنامه‌های جشن انقلاب اسلامی در فضای مجازی با محوریت مساجد برگزار می‌شود و پویش من انقلابی‌ام در تمامی شهرهای استان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه تبیین بیانیه گام دوم محور اصلی برنامه‌های دهه فجر است، تأکید کرد: محور اصلی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در استان بر پایه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برنامه‌ریزی است.

 

حجت الاسلام شکریان‌امیری گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، روحانیون مستقر در روستاها و شهرهای مختلف استان در تمامی برنامه‌های اجرایی دهه فجر، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری برای چهل سال دوم انقلاب اسلامی ترسیم شده است را محور قرار می‌دهند تا نسل‌های جدید با بصیرت بیشتر بتوانند انقلاب و نظام اسلامی را حفظ کنند و به شکوفایی و تعالی برسانند.

 

کد خبر 1025155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha