سهم شهر جدید صدرا از طرح اقدام ملی مسکن ۲۱ هزار واحد است

بهاروند گفت: از ۴۰۰ هزار واحد پیش‌بینی شده طرح اقدام ملی مسکن در کشور، ۲۱ هزار واحد سهم شهر جدید صدرا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم بهاروند»، امروز (دوشنبه 20 بهمن) در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن در کشور گفت:  از ۴۰۰ هزار واحد پیش‌بینی شده در این طرح، ۲۰۰ هزار واحد سهم شهرهای جدید در نظر گرفته شده است.

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت عمران صدرا افزود: از این میان نیز  ۱۲ درصد از ۲۰۰ هزار واحد یعنی ۲۱ هزار واحد سهم شهر جدید صدرا شده است.

وی اضافه کرد: قیمت تقریبی هر متر مربع اقدام ملی مسکن چهار تا پنج میلیون تومان در شهر جدید صدرا برآورد شده که اراضی مورد نیاز برای اجرای آن نیز در شهر صدرا آماده است.

بهاروند با تاکید بر اینکه در این پروژه، دولت به جز اعمال تخفیف در قیمت زمین و تقسیط آن، هیچ یارانه دولتی دیگری پرداخت نمی‌کند، بیان کرد: در حال حاضر بهترین گزینه برای خانه دار شدن طرح اقدام ملی مسکن است.

وی ادامه داد: قراداد هفت هزار واحد به صورت واگذاری با تعهد ساخت و مشارکتی در شهر صدرا منعقد شده و 2 هزار و 500 واحد در حوزه ثبت نام متقاضیان قرارداد بسته شده است.

بهاروند اعلام کرد: طبق تفاهم نامه تحویل به متقاضیان حداقل ۲ سال است و خرید و فروش فیش و ... ممنوع است و در هر مرحله سیستم متوجه شود آن را متوقف می کند و قیمت زمین در طول ساخت برای متقاضیان ثابت خواهد بود.

وی افزود: ۱۵۰ میلیون تومان وام برای این طرح توسط دولت در نظر گرفته شده است و هزینه های غیر ساخت مثل انشعابات، نظام مهندسی، صدور سند و .... متری ۸۰۰ تا یک میلیون خواهد بود و از هر متقاضی هفت میلیون تومان بابت زمین در شروع کار در حال حاضر گرفته شده است.

کد خبر 1025164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha