حفاظت از دستاوردهای انقلاب نماد مکتب شهید سلیمانی است

جانشین فرماندهی ناجا با بیان اینکه راه شهید سلیمانی ادامه دارد؛ گفت: راه مردم دوستی و انس با مظلومین و خانواده شهدا و همرزمان و گرامیداشت ارزش های اسلام و حفاظت از دستاوردهای انقلاب، نماد مکتب ایشان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار سرتیپ قاسم رضایی، عصر دوشنبه(۲۰ بهمن) در بدو ورود به کرمان با حضور بر مزار شهید سلیمانی و ادای احترام به مقام ثاراللهیان پایتخت مقاومت ایران در گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران گفت: به فرمایش آقا؛ حاج قاسم زاییده مکتب اسلام و امام و ولی فقیه است که خود مکتبی نه فقط برای جهان اسلام که برای مستضعفین جهان ایجاد کرد.

 



 

جانشین فرماندهی ناجا افزود: آن مکتب، مکتب استکبارستیزی و حقوق انسان ها و نترسیدن در برابر همه بدخواهان است و ناجا افتخار داشت در نشست های سالانه از نفس های گرم این مرد بزرگ استفاده می کرد و امروز خلا وجودش را در محفل های خود می بینم.

 




وی ادامه داد: اما راه او ادامه دارد؛ راه مردم دوستی و انس با مظلومین و خانواده شهدا و همرزمان و گرامیداشت ارزش های اسلام و حفاظت از دستاوردهای انقلاب که این نماد مکتب ایشان است.

 



 

سردار رضایی شجاعت، رشادت، ازخودگذشتگی، خدامحوری را نماد مکتب حاج قاسم عنوان کرد و گفت: آنچه ناجا برگرفته از رفتار این رزمنده شجاع اسلام دارد اخلاص و اطاعت محض از ولایت فقیه است زیرا تاکید این مردم بزرگ این بود هنر نیست بگوییم‌ پشت سر رهبر هستیم بلکه هنر این است مثل پروانه دور ولایت فقیه باید چرخید و فدای ولی فقیه شد.

 

 



وی با بیان اینکه ناجا مفتخر به طی این مسیر است و خیلی از رده های ستادی،  صفی، پاسگاه های مرزی و... به نام او است و روزی نیست که از او یاد نشود؛ خاطرنشان کرد: امروز مردم نظم و امنیت را در مکتب حاج قاسم جستجو می کنند و این در نگاه ناجا هست.

 

 



 

جانشین فرماندهی ناجا با اشاره به اینکه خیلی از مشتاقان در خاورمیانه و جهان و جوانان آرزو دارند بیایند اینجا و با این شهید مانوس شوند؛ بیان کرد: مردم کریم استان کرمان چنین فرزندانی را پرورش و تحویل جهان اسلام دادند و ما هم مفتخریم در مسیری که او در طول ۴۰ سال زندگی خود در جبهه های نبرد هشت سال دفاع مقدس و امنیت جنوب شرق و کشورهای اسلامی ایجاد کرد در این نقشه قرار بگیرم.

 




وی اظهار کرد: ما امروز شهید سلیمانی را به عنوان مرزبان می شناسیم؛ هم در مرزهای جغرافیای سیاسی و هم  اقدامات او در خارج از این مرزها ماندگار است.
 

 


سردار رضایی با بیان اینکه بخشی از اخراج استکبار از منطقه مدیون مدیریت میدانی این مرد بزرگ است و افتخارمان این است بگوییم استکبار از منطقه به علمداری او در راستای اطاعت از فرمان ولی فقیه، اخراج شد؛ در ادامه با بیان اینکه کرمان؛ استان بزرگی است هم از لحاظ جعرافیای طبیعی و اقداماتی است که همه دستگاه ها در رده های انتظامی انجام دادند؛ این اقدامات را در حوزه بحث امنیت اجتماعی، مبارزه با قاچاق مواد مخدر، جمع آوری سلاح های غیرمجاز و ترددهای اتباع غیرمجاز خوب توصیف کرد و گفت: برنامه هایی برای ارتقا آرامش و امنیت در استان داریم.

کد خبر 1025233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha