شکستگی خطوط توزیع آب در اندیمشک به کمترین میزان رسیده است

ملک‌خدایی با بیان اینکه شکستگی خطوط توزیع آب در اندیمشک به کمترین میزان رسیده است گفت: سه ماه پیش در اندیمشک ۸۰۰ شکستگی وجود داشت که ما توانستیم آنها را طی اين مدت به ۱۰۰ شکستگی برسانیم و رضایت نسبی شهروندان را در این زمینه به دست آوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «کریم ملک‌خدایی» ظهر امروز (دوشنبه ۲۰ بهمن) در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اندیمشک، ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: خبرنگاران وظیفه خطیر و حساسی را بر عهده دارند که این وظیفه بر کسی پوشیده نیست.

 

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با تشریح عملکرد ماه‌های اخیر این مجموعه افزود: پرسنل و همکاران ما در مجموعه آبفا به صورت جهادی و شبانه‌روزی کار می‌کنند کمااینکه نارضایتی‌هایی هم وجود دارد که طبیعی هستند.

 

وی ارتباط با مردم، حل مشکل شکستگی‌ها و امور مشترکین را از بخش‌های مهم کاری مجموعه آبفا برشمرد و اذعان کرد: در چهار ماه اخیر ۱۲ الکتروپمپ شناور از ما مشکل پیدا کرد که با تلاش‌های صورت گرفته تعمیر، تعویض و جایگزین شدند.

 

ملک‌خدایی با بیان اینکه با اضافه شدن آبفای روستایی به آبفای شهری، ۷۰ نفر نیرو به ما ملحق شده است، تصریح کرد: ما در مسئله درآمدزایی به خودمان متکی هستیم و باید تلاش‌های خود را افزایش داده و حقوق و بیمه پرسنل را کسب و مدیریت کنیم.

 

وی عنوان کرد: ملحق شدن آبفای روستایی به آبفای شهری مشکلات و چالش‌هایی را به همراه داشته است که ما تاکنون توانسته‌ایم تقریبا آنها را رفع و حل کنیم.

 

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با اشاره به اینکه شکستگی خطوط توزیع آب در اندیمشک به کمترین میزان رسیده است بیان کرد: سه ماه پیش در اندیمشک ۸۰۰ شکستگی وجود داشت که ما توانستیم آنها را طی اين مدت به ۱۰۰ شکستگی برسانیم و رضایت نسبی شهروندان را در این زمینه به دست آوریم.

 

وی بیان اینکه هر شهری توسعه یابد، عمر و بافت شبکه‌ای آن فرسوده می‌شود و معضلاتی از جمله انشعابات غیرمجاز به وجود می‌آید ادامه داد: در این راستا طرحی را پیشنهاد داده‌ایم که در مناطق در حال توسعه، اصلاح شبکه آغاز شود اما این اقدام مستلزم جذب اعتبار است.

 

ملک‌خدایی اضافه کرد: طرح بخشودگی انشعابات غیرمجاز به مناسبت دهه فجر در شهرستان اندیمشک آغاز شده است و تا پایان بهمن‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت که شهروندان می‌توانند جهت بهره‌مندی از این طرح به صورت حضوری به مجموعه ما مراجعه کنند.

 

وی در ادامه به ارائه گزارش عملکردی از اقدامات انجام شده توسط آب و فاضلاب منطقه اندیمشک پرداخت و خواستار انعکاس و انتشار خدمات این مجوعه شد.

 

در پایان این نشست، مدیر و معاونین آب و فاضلاب منطقه اندیمشک از خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر کردند.

 

کد خبر 1025239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha