پنجمین جشنواره قرآن وعترت در کانون حجت (عج) برگزار شد

پنجمین جشنواره قرآن و عترت مساجد شهرستان باوی به میزبانی کانون فرهنگی هنری حجت (عج) مسجد امام حسین(ع) با شرکت ۸۰ قاری برگزار شد.

«سید محمود مولی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، اظهار کرد: پنجمین جشنواره قرآن و عترت مساجد شهرستان باوی به میزبانی کانون فرهنگی هنری حجت(عج) مسجد امام حسین(ع) برگزار شد، این جشنواره با حضور 80 نفر از قاریان این شهرستان همراه بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حجت(عج) شهرستان باوی با بیان اینکه این جشنواره به مناسبت دهه فجر برگزار شد افزود: این جشنواره در سه رده سنی 9 تا 12 سال، 13 تا 15 سال و 16 تا 18 سال برگزار شد که در رده سنی 9 تا 12 سال با محوریت ترتیل و حفظ سوره های جزء 30 همراه بود و در دیگر رده های سنی این جشنواره در رشته های حفظ، ترتیل و تحقیق قرائت قرآن کریم برگزار شد.

 

وی با اشاره به اعلام نفرات برتر هر رشته تصریح کرد: در پایان این جشنواره 24 نفر از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شدند، داوری این مسابقات را ابراهیم بلواسی، محمدامین مراقی و عیسی علوانی عهده دار بودند.

 

مولی به دیگر برنامه های این کانون در دهه فجر اشاره کرد و ادامه داد: همزمان با دهه فجر مراسم تجلیل و تکریم از رزمنده های دفاع مقدس در این کانون برگزار شد و علاوه بر آن غباروبی گلزار شهدا این شهرستان نیز با حضور اعضا کانون برگزار شد.

 

وی از توزیع بسته های معیشتی ویژه نیازمندان خبر داد و یاد آور شد: 20 بسته کمک معیشتی با همت خیرین و نیکوکاران این شهرستان میان نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع شد.

 

کد خبر 1025318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha