مسابقه کتابخوانی«شهید سلیمانی» طی دهه مبارک فجر برگزار شد

مدیر کانون امامت بشرویه با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی«شهید سلیمانی» طی دهه مبارک فجر برگزار شد، گفت: این مسابقه برگرفته از کتاب «از هیچ چیز نمی ترسیدم» بوده است و علاقمندان در گروه سنی ۱۰ تا ۲۰ سال می توانستند در این مسابقه شرکت کنند.

«عباس خاکشور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه در دهه مبارک فجر بیش از 10 عنوان برنامه در راستای بزرگداشت این دهه برگزار کرده است.

 

مدیر  کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه با بیان اینکه طی دهه مبارک فجر برنامه «اُنس با نهج البلاغه» را در دستور کار داشته است، گفت: طی این دهه برگزاری محفل اُنس با قرآن کریم و نشست های بصیرتی نیز در دستور کار این کانون قرار گرفته بود.

 

وی در ادامه بیان کرد: طی این دهه یک جلسه نشست بصیرتی با موضوع «گفتمان انقلاب اسلامی» با سخنرانی امام جمعه بشرویه برای دانش آموزان برگزار شد که این مراسم از شکبه شاد پخش می شده است.

 

خاکشور با اشاره به اجرای طرحی معرفی کتاب در دهه مبارک فجر گفت: در این راستا کتاب های «دکل» و «از هیچ چیز نمی ترسیدم» به اعضای کانون معرفی شد تا با آرمان های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سردار سلیمانی بیش از گذشته آشنا شوند.

 

مدیر  کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی «شهید سلیمانی» طی دهه مبارک فجر در این کانون برگزار شده است، افزود: سوالات این مسابقه برگرفته از کتاب «از هیچ چیز نمی ترسیدم» بوده است و علاقمندان در گروه سنی 10 تا 20 سال می توانستند در این مسابقه شرکت کنند.

 

وی در پایان بیان کرد: برای بزرگداشت 22 بهمن نیز برنامه جشنی با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز برگزار می شود و رژه موتوری و خودرویی نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 1025391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha