۲۲ بهمن راهپمایی خودرویی در جیرفت برگزار می‌شود 

خداداد امینی روش گفت: راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در شهر جیرفت و بخش های تابعه برگزار می شود.

«خداداد امینی روش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: امسال به دلیل شرایط کرونایی نحوه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن نسبت به سال های گذشته متفاوت تر بوده و به صورت خودرویی در شهر جیرفت و بخش های تابعه آن برگزار می شود.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت افزود: این راهپیمایی در ۶ شهر جیرفت، درب بهشت، محمدآباد، بلوک ، علی آباد و دولت آباد اسفندقه برگزار می شود.


 وی بیان کرد: راهپیمایی خودرویی در شهر جیرفت راس ساعت ۹ صبح از مقابل سپاه شهرستان جیرفت به سمت گلزار شهدای شهر برگزار می شود.


امینی روش ابراز کرد: از کلیه همشهریان درخواست داریم تا مطابق هر سال در شب ۲۱ بهمن ماه  راس ساعت ۲۱ با سردادن شعار الله اکبر از پشت بام منازل بر اندام نحیف استکبار جهانی و کلیه کاخ های ظلم و ستم لرزه اندازند.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت اظهار کرد: امشب بانگ الله اکبر راس ساعت ۲۱ همراه با نورافشانی در چند نقطه از سطح شهر جیرفت از جمله میدان امام خمینی(ره)، پارک ولیعصر(عج) و میدان امام حسین(ع) طنین انداز می شود.


وی در خاتمه عنوان کرد:  از همشهریانی که قصد شرکت در راهپیمایی خودرویی دارند تقاضا داریم که کلیه نکات ایمنی و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 1025397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha