جوانان نقش مهمی در توسعه و نشر ارزش های انقلاب اسلامی دارند

حجت الاسلام رئیسی گفت: بهره مندی از توان جوانان برای توسعه و نشر ارزش های انقلابی و اسلامی از وظایف مهمی است که بر عهده داریم.

حجت الاسلام «البرز رئیسی» در نشست تبيين مبانی و مواضع اصولی، دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی که به همت کارگروه مساجد چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی استان در مسجد امام علی ابن ابيطالب (ع) شهرکرد برگزار شد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: تشکل های مردمی میدان دار برگزاری جشن های انقلاب اسلامی هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شبستان نور مسجد امام علی ابن ابيطالب (ع) شهرکرد ادامه داد: تبیین و ترویج آرمان های انقلاب اسلامی، آگاهی بخشی و معرفت افزایی در خصوص معارف اسلامی، زمینه سازی برای رشد و تعالی و بسط پیام و گفتمان فرهنگ انقلاب، افزایش آگاهی نسل جوان به دستاوردهای انقلاب و توجه به عوامل آسیب زننده انقلاب اسلامی از رویکردهای برنامه های دهه فجر در این کانون است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از دسیسه‌های شوم دشمنان نا امید کردن مردم است، گفت: امیدوار کردن مردم یکی از محکمات انقلاب است و همواره امام راحل بر آن تاکید فراوان داشت.

 

حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: امام راحل پس از ورود به کشور تا پیروزی انقلاب، هر چیزی که حکومت وقت گفت، امام برعکس آن عمل کرد تا اینکه انقلاب در ۲۲ بهمن به پیروزی رسید.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شبستان نور مسجد امام علی ابن ابيطالب (ع) شهرکرد ادامه داد: بهره مندی از توان جوانان برای توسعه و نشر ارزش های انقلابی و اسلامی از وظایف مهمی است که بر عهده داریم.

 

حجت الاسلام رئیسی بابیان اینکه تشکل های مردمی میدان دار برگزاری جشن های انقلاب اسلامی هستند، گفت: مشارکت جویی مردم از رمزهای موفقیت اجرای هرچه بهتر برنامه ها به شمار می رود.

 

وی با اشاره به اینکه جذب جوانان و تبلیغ اسلام و ارزش های انقلابی و اسلامی از وظایف مهم است، یادآور شد: دشمن تلاش دارد تا با برنامه های ضد فرهنگی بر ما سلطه یابد و لذا باید در این بخش برنامه های فرهنگی قوی به جوانان ارائه کنیم.

 

حجت الاسلام رئیسی گفت: توسعه برنامه های قرآنی و ارزشی یکی از راه های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است که باید در این بخش قدرتمند ظاهر شد.

 

کد خبر 1025427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha