۴۳ طرح و پروژه در چرداول کلنگ زنی و افتتاح شد

۴۳ طرح و پروژه در چرداول به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، روز سه شنبه طرح‌ها و پروژه‌های دهه مبارک فجر در شهرستان چرداول با حضور «معروف بسطامی»، معاون توسعه و مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام،  حجت الاسلام امرایی، امام جمعه و «فتاحی» فرماندار چرداول و مجموعه مسئولان محلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

بر اساس این گزارش با حضور معاون توسعه و مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام، طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری و روستایی، مخابرات، تجهیز بیمارستان امام علی (ع) سرابله، برق، آب، گاز و مسکن و … افتتاح، کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

 

گفتنی است که در دهه فجر امسال ۴۳ طرح و پروژه در شهرستان چرداول با اعتبار ۷۴۰ میلیارد ریال و با اشتغال ۷۱۳ نفر مورد افتتاح و یا کلنگ‌زنی قرار گرفت.

 

۲۱ طرح در شهرستان آبدانان به مناسبت دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی شد

همچنین با حضور معاون امور عمرانی استانداری ایلام طرح‌ها و پروژه‌های شهرستان آبدانان افتتاح و به بهره برداری رسید، در این برنامه ۲۱ طرح و پروژه با ۳۳۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

 

این طرح‌ها با حضور «احمد کرمی» معاون امور عمرانی استاندار ایلام، «سیروس مرادحاصلی »فرماندار آبدانان و مجموعه مسئولان محلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

بر اساس این گزارش با حضور معاون امور عمرانی استاندار شبکه برق شهرک شهید رضایی نژاد، ساختمان شبکه بهداشت و درمان، ساختمان اداری تربیت بدنی، آسفالت معابر روستای چم کبود، گاز رسانی به کارخانه آسفالت، گاز رسانی به روستای ماهوته و … افتتاح، کلنگ زنی و به بهره برداری رسید و در پایان از تونل کبیرکوه نیز بازدید به عمل آمد.

 

کد خبر 1025444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha