گسترش فرهنگ استقلال خواهی و استکبارستیزی از دستاوردهای انقلاب است

حجت الاسلام حجت پناه گسترش فرهنگ استقلال خواهی و استکبارستیزی را از مهمترین دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت: دستیابی به علوم و فناوری های سطح اول جهان و نفی مظاهر فرهنگی غرب و اشاعۀ فرهنگ اسلامی از دیگر دستاوردهای انقلاب است.

حجت‌الاسلام‌ «محمد ابراهیم حجت ‌پناه» در نشست تبيين مبانی و مواضع اصولی، دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی که با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و مسئول کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری و به همت کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد برگزار شد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: این همه بیداری در سطح جهان به برکت روشنگری امام است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد ادامه داد: گسترش فرهنگ استقلال خواهی و استکبارستیزی از دستاوردهای انقلاب است.

 

وی ابراز کرد: دستیابی به علوم و فناوری های سطح اول جهان، ایجاد روحیه خودباوری، نفی مظاهر فرهنگی غرب و اشاعه فرهنگ اسلامی، افزایش بینش سیاسی مردم، پیشرفت و خودکفایی نسبی در تولید تجهیزات نظامی از دیگر دستاورد های انقلاب اسلامی در این 42 سال است.

 

حجت الاسلام حجت پناه حضور جوانان در مسجد را موجب آینده درخشان برای این عزیزان دانست و افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید با روایت های صحیح و از نگاه هنر میراث انقلاب اسلامی را به نسل جدید منتقل کنند.

 

خاطرنشان می شود: به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم به صورت محدود و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

تاکید در نقش آفرینی نوجوانان و جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین نقش مساجد به عنوان هسته های آولیه مبارزه مردمی با رژیم طاغوت از دیگر مباحث مطرح شده توسط امام جماعت مسجد در این برنامه انقلابی بود.

 

کد خبر 1025453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha