اعلام مسیرهای خودرویی راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان زنجان

راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر زنجان به صورت خودرویی و موتوری از ساعت ۹:۳۰ از میدان جهاد - ورودی جاده قدیم تبریز- در زنجان آغاز و به میدان بسیج ختم می‌‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری راهپیمایی 22 بهمن به صورت تجمعی وجود ندارد از اینرو در 22 بهمن ماه امسال راهپیمایی به صورت خودرویی و موتوری اجرا می شود.

 

به همین منظور راهپیمایی 22 بهمن شهر زنجان از ساعت 9:30 از میدان جهاد آغاز و به میدان بسیج حدفاصل کمربند شمالی ختم می شود.

 

از مردم ولایتمدار و همیشه پای کار انقلاب و خط مقدم درخواست شده در راهپیمایی روز 22 بهمن با خودروهای تزئین و به صورت خانوادگی حضور یابند.

 

براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان راهپیمایی عظیم 22 بهمن در همه شهرستان‌های استان به صورت خودرویی برگزار می‌شود.

 

مسیر راهپیمایی مردم ایجرود از مقابل سپاه ناحیه تا مقابل فرمانداری است؛ مردم ولایتمدار شهرستان ماهنشان نیز از ساعت 10 صبح از سه راهی ینگجه تا میدان امام خمینی (ره) در این راهیپمایی شرکت کرده و مردم دندی نیز از ساعت 10 صبح از مقابل فروشگاه شرکت کالسمین تا میدان شهر راهپیمایی می‌کنند.

 

مردم همیشه در صحنه ابهر نیز از ساعت 10 صبح از میدان شهید رجایی تا میدان انقلاب در این راهپیمایی خودرویی و موتوری شرکت کرده و مردم خدابنده در همین ساعت از میدان شهدا تا میدان معلم در جشن انقلاب شرکت می‌کنند.

 

مردم شهرستان طارم نیز از ساعت 10 صبح در روز یوم‌الله 22 بهمن از میدان حاج قاسم تا میدان امام خمینی (ره) جشن پیروزی انقلاب اسلامی را به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌کنند.

 

مردم شهید پرور شهرستان خرم‌دره نیز از ساعت 10 صبح از مجتمع ادارات به سمت چهار راه قائم و میدان امام حسین (ع) راهپیمایی کرده و در میدان آزادی – مزار شهدا – این راهپیمایی را به پایان می‌رسانند.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم صائین‌قلعه نیز در راهپیمایی روز 22 بهمن از مصلی نماز جمعه تا حرم مطهر امامزاده یعقوب (ع)، همراه با آفرود و موتور کراس سواران حرفه ای در این راهپیمایی عظیم انقلاب اسلامی شرکت می‌کنند.

کد خبر 1025477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha