اجرای عملیات «میثاق بهمن» در ۱۰۰ مسجد استان تهران همزمان با یوم‌الله ۲۲ بهمن

حجت‌الاسلام ذاکر از اجرای طرح عملیات میثاق بهمن در روز ۲۲ بهمن در ۱۰۰ مسجد استان تهران خبر داد و گفت: اجرای صحنه‌ای گروه‌های سرود، برپایی نمایشگاه‌های ویژه کودکان و کتاب و ... ازجمله بخش‌های این عملیات است.

«حجت الله ذاکر» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و  کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، از اجرای عملیات میثاق بهمن در ۱۰۰ مسجد استان تهران خبر داد و اظهار کرد: برای ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه هایی برای چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مساجد طراحی شد که این برنامه ها در مساجد در حال برگزاری است، بنا است در  روز ۲۲ بهمن برای ارایه خدمات به مردم و شرکت کنندگان در راهپیمایی نیز عملیات میثاق بهمن در مساجد منتخب استان تهران برگزار  شود.

 

وی پیرامون جزئیات این عملیات گفت: این مساجد منتخب در روز ۲۲ بهمن با پخش سرود و پذیرایی از کسانی که در راهپیمایی ماشینی و موتوری شرکت خواهند کرد، اقدام به توزیع پرچم می کنند، ضمن اینکه پخش نغمات انقلابی از این مساجد انجام خواهد شد. علاوه بر آن این مساجد اقدام به برپایی غرفه ها و ارایه خدمات به شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند نمود.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد بیان کرد: اجرای صحنه ای گروه های سرود، نمایشگاه ویژه کودکان، نمایشگاه کتاب، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، پخش کلیپ بخش دیگری از فعالیت های این مساجد در قالب میثاق بهمن است.

 

کد خبر 1025531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha