مراسم یوم الله ۲۲بهمن امسال در بستر فضای مجازی برگزار می شود

سلطانی گفت: در آستانه چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با توجه به محدودیت‌های کرونایی، مراسم یوم ا... ۲۲بهمن امسال علاوه بر موتوری و خودرویی در بستر فضای مجازی نیز برای همه اقشار مردم برگزار می شود.

حجت الاسلام «محمد سلطانی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان از مشهد، در خصوص اهم برنامه بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، بیان کرد: مراسم نورافشانی فردا سه‌شنبه 21بهمن‌ماه ساعت 19 در 42 نقطه شهرمقدس‌مشهد توسط‌شهرداری و ساعت ساعت 45/20 توسط لشکر77 ثامن‌الائمه«ع» در جبل‌النور کوهسنگی برگزار خواهدشد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: ندای ‌ملکوتی و بانگ تکبیر ا...اکبر، به‌شکرانه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ساعت 21 شب همزمان با سراسر کشور از مأذنه‌های حرم مطهر رضوی، مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج و پشت بام منازل انجام خواهد شد.

 

وی راهپیمایی ‌موتوری و خودرویی‌خانوادگی، بزرگداشت یوم‌ا... 22 بهمن-روز چهارشنبه ساعت 9 صبح در خیابان امام رضا«ع» و سخنرانی جلیلی نماینده محترم مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی از دیگر برنامه های دهه فج عنوان کرد.

 

حجت الاسلام سلطانی با بیان اینکه محل ورود خودروها جهت حضور در مراسم از انتهای خیابان امام رضا«ع»-پایانه مسافربری مشهد، بلوار جمهوری اسلامی و خیابان خرمشهر می باشد؛ اظهار داشت: یکصد دستگاه موتور از هیئت موتورسواری با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان در مراسم شرکت خواهند نمود.

 

وی نصب جایگاه در میدان بیت المقدس و چیدمان 300 عدد صندلی در مقابل جایگاه، توزیع اقلام تبلیغی در 12ایستگاه در میادین بیت المقدس، بسیج، 15 خرداد، چهارراه دانش و خیابان‌های خرمشهر و جمهوری اسلامی به همراه دو دستگاه خودروی پلیس در جلوی موتورسواران و دو دستگاه خودرو پلیس در جلوی خودروها در جهت مسئولیت نظم و حرکت را از اقدامات در روز یوم الله ۲۲ بهمن اعلام کرد.


 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در آستانه چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با توجه به محدودیت‌های کرونایی، مراسم یوم ا... 22بهمن امسال علاوه بر موتوری و خودرویی در بستر فضای مجازی نیز برای همه اقشار مردم برگزار می شود. شهرندان محترم جهت شرکت در این راهپیمایی مجازی به آدرس اینترنتی fajr.ccoip.ir مراجعه فرمایند.
 
 

کد خبر 1025543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha