مشارکت بیش از ۱۸ میلیارد تومان مردم آذربایجان‌غربی در جشن‌ نیکوکاری

سهندی گفت: بر اساس هدف‌گذاری‌ صورت گرفته، پیش‌‌بینی شده میزان مشارکت مردم خیر و نیکوکار آذربایجان‌غربی در جشن امسال از ۱۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان عبور کند.

«عزیز سهندی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: بر اساس هدف‌گذاری‌ صورت گرفته، پیش‌‌بینی شده میزان مشارکت مردم خیر و نیکوکار آذربایجان‌غربی در جشن امسال از 18 میلیارد و 100 میلیون تومان عبور کند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی با اشاره به میزان مشارکت و کمک مردم  در جشن نیکوکاری در سال گذشته در استان، اظهار کرد: میزان مشارکت مردم استان در جشن نیکوکاری سال گذشته بالغ بر 16 میلیارد و 400 میلیون تومان بود.

این مسئول تصریح کرد: مرحله نخست جشن نیکوکاری از دی ماه امسال آغاز شده و و سیزدهم اسفند، چهاردهم اسفند و پانزدهم اسفند امسال، این آیین خداپسندانه در مدارس، پایگاه‌های دایر در سطح استان و میعادگاه‌های نماز جمعه برپا خواهد شد.

وی با اشاره به روش‌های مشارکت در مرحله نخست جشن نیکوکاری، بیان کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ برای مشارکت مردم نیکوکار استان آذربایجان غربی این آیین خداپسندانه اختصاص یافته است.

سهندی ادامه داد: همچنین مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق سامانه 1#۸۸۷۷، تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ و سایت اینترنتی کمیته امداد به آدرس  www.emdad.ir  در این آیین معنوی مشارکت کنند.

کد خبر 1025545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha