بودجه ۱۴۰۰ هفته آینده نهایی می شود/ مداخلات غیرحرفه ای در بورس سهامداران حقیقی را نگران کرد

دژپسند گفت: بودجه ۱۴۰۰ هفته آینده نهایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «فرهاد دژپسند» صبح امروز (سه شنبه 21 بهمن) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال در ۱۰ ماهه نخست سال بالغ بر یک هزار میلیارد تومان منابع بانکی برای فعالیت های اقتصادی اختصاص یافته است.

 

وزیر اقتصاد و دارایی ادامه داد: با وجود اینکه کرونا به اشتغال و تولید آسیب زیادی وارد کرد ولی این رویکردها کمک کرده است رشد تولید ما مناسب و نرخ اشتغال ما نیز با کمترین کاهش رو به رو باشد.

 

دژپسند با بیان اینکه نرخ بیکاری در کشور کاهش یافته است، متذکر شد: کرونا در سه ماهه نخست سال تاثیر به سزایی بر اقتصاد داشت ولی در حال حاضر شرایط بهتری در کشور حاکم است.

 

وی افزود: تقریبا در 10 روز دهه فجر جشنواره بهره برداری از پروژه های اشتغالزایی را در ایام تحریم می بینیم و این نشانه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است.

 

وزیر اقتصاد و دارایی خاطرنشان کرد: با مقاومت ملت ایران این پیام به دنیا صادر شد که ایران با همدلی دشمن را به زانو درآورده است.

 

دژپسند با بیان اینکه امیدواریم بودجه سال 1400 در هفته آینده نهایی شود، گفت: بازار سرمایه مثل نگین انگشتر شده است، نیاز است که بورس به عنوان یک منبع تامین مالی قابل اتکا باشد.

 

وی متذکر شد: اقبال خوبی در یک دوره از بورس به وجود آمد و برخی مداخلات غیرحرفه ای در بورس صورت گرفت و فضا را برای سهام داران حقیقی نگران کننده کرد و باعث نااطمینانی در بازار شده است.

 

کد خبر 1025556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha