برگزاری مسابقات قرآن مدهامتان در کانون  صیاد شیرازی ملایر

ترکاشوند گفت: همزمان با دهه فجر مسابقات قرآن مدهامتان در کانون صیاد شیرازی ملایر برگزار شد.

«جعفر ترکاشوند»در گفت وگو با خبرنگار شبستان  در ملایر گفت: کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی ملایر  در دهه مبارک فجر برنامه های مختلفی را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی، هنری  صیاد شیرازی روستای نازول ملایر  از برگزاری نمایشگاه خطاطی و نقاشی اعضای کانون  در این کانون خبر داد و گفت:  این نمایشگاه از 12 تا 22 بهمن در حال برگزاری است.

 

وی برگزاری مسابقه ورزشی فوتسال داخل سالن برای اعضای کانون در دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات برای پسران در کانون برگزار شد و به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود..

 وی از برگزاری جشن ویژه انقلاب و ولادت با سعادت حضرت زهرا(س)  با رعایت  کامل پروتکل های بهداشتی در این کانون در 15 بهمن ماه را از دیگر برنامه های این کانون در دهه فجر برشمرد و تصریح کرد: همچنین از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی که در ماه های گذشته در کانون برگزار شد تجلیل شد.

 وی به برگزاری مسابقات قرآن مدهامتان  اشاره کرد و گفت: در این زمینه این مسابقات در رشته های حفظ جز 30 برای رده سنی زیر 16 سال، حفظ کل برای بالای 16 سال، ، قرائت، اذان، نماز و تفسیر قرآن کریم برای برادران و خواهران برگزار و شرکت  به صورت مجازی بوده که برای انتخاب  آثار برگزیدگان به استان ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه  همزمان با دهه فجر 80 دست لباس در قالب طرح لبخند مهربانی به  نیازمندان اهدا شد گفت: این لباس‌ها از سوی خیران تهییه و توسط کانون به نیازمندان اهدا شد.

وی اضافه کرد: همزمان با  روز 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب نیز رژه موتوری توسط اعضای کتاانون و به و با همکاری سایر نهادهها برگزار و اعضای کانون نیز در ابن برنامه حضور خواهند داشت.

ترکاشوند  افزود: برنامه های فرهنگی  و متنوع نیز در فضای مجازی برای اعضای کانون از دیگر برنامه ها در  دهه مبارک فجر و بوده است.

ترکاشوند تصریح کرد:  کانون صیاد شیرازی به عنوان کانون معین یکی از فعالترین کانون‌های شهرستان ملایر و استان همدان  با بیش از دو دهه فعالیت و حدود 800 نفر عضو  است.

کد خبر 1025572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha