مسیر راهپیمایی خودرویی ۲۲بهمن در استان سمنان اعلام شد

حجت‌الاسلام قندهاری از برگزاری راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن به دلیل شرایط کرونایی در ۱۲ نقطه شهری خبردادوگفت: این راهپیمای فردا همزمان با دیگر نقاط کشور، به صورت خودرویی و موتوری دراین استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «غلامرضا قندهاری» در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر زمان و مکان راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان سمنان را اعلام کردوگفت: امسال در سراسر کشوروبه تبع آن استان سمنان به دلیل شیوع ویروس کرونا راهپیمایی خودرویی وموتوری برگزار می شود وبرنامه های جنبی در این راهپیمایی وجود ندارد و یا به صورت بسیار مختصر و مفید شاهد اجرای آنها مانند سرود و… هستیم .

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه راهپیمایی خودرویی مردم متدین و خداجوی سمنان از میدان دریادار همتی به سمت مصلی امام خمینی (ره) از ساعت ۹:۳۰ آغاز می شود افزود: راهپیمایی با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوترابی فرد به پایان خواهد رسید.

 

وی آغاز راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن درشهرستان شاهرود را از میدان شهدای هفتم تیر به سمت میدان ولایت از ساعت ۹:۳۰ اعلام کردوافزود: با سخنرانی کوتاه امام جمعه به پایان می‌رسد.

 

حجت‌الاسلام قندهاری با بیان اینکه راهپیمایی مردم دامغان ساعت ۱۰:۳۰ فردا از میدان امام رضا (ع) تا میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود، بیان کرد: مسیر راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در گرمسار ساعت ۱۰ از میدان انقلاب تا میدان امام خمینی (ره)، در میامی  ساعت ۱۰:۳۰ از میدان امام رضا (ع) تا میدان عاشورا و در مهدیشهر ساعت 10از میدان ورزش تا گلزار شهدا خواهد بود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه راهپیمایی خودرویی در آرادان ساعت ۱۱ از مقابل بارگاه شهدای گمنام به سمت کهن آباد، در سرخه ساعت 10:30صبح فردا۲۲ بهمن از حسینیه شهدا تا گلزار شهدا و در بسطام ساعت ۱۰ از بارگاه مطهر امامزاده محمد (ع) تا مصلی نماز جمعه این شهر برگزار می‌شود اظهار کرد: این مراسم در کلاته خیج رأس ساعت ۱۱ از گلزار شهدای گمنام تا گلزار شهدای بهشت امام رضا (عج)، در مجن همزمان با ساعد ده از میدان امام علی (ع) تا بارگاه مطهر امامزاده ابراهیم (ع) و در بی ارجمند از میدان قدس تا گلزار شهدای گمنام برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه راهپیمایی مردم شهیدپرور رویان نیز ساعت ۱۱ از مقابل شهرداری تا میعادگاه نمازجمعه برگزار می‌شود، بیان کرد: این مراسم در امیریه ساعت ده صبح از گلزار شهدای خوشنام تا بارگاه مطهر امامزاده قاسم (ع) صیدآباد، در دیباج ساعت ده و نیم از میدان امام خمینی (ره) تا میدان ولی عصر (عج) و در کلاته رودبار ساعت ۱۱ از میدان امام خمینی (ره) تا گلزار شهدا برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام قندهاری ادامه داد: مردم شهمیرزاد نیز این مراسم را رأس ساعت ۱۰ از کلانتری ورودی شهمیرزاد به سمت میدان امام خمینی (ره) و پس از آن به سمت میدان ولی عصر (عج) برگزار می‌کنند و در درجزین راهپیمایی ۲۲ بهمن ساعت ۱۰ از گلزار شهدای گمنام تا سالن ولایت و در ایوانکی ساعت ۹:۳۰ صبح از بارگاه مطهر امامزاده تا گلزار شهدای گمنام برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این مراسم با سخنرانی مختصر و کوتاه در مقصد همراه خواهد بود اضافه کرد: غالب سخنرانی‌های شهرهای استان با امامان جمعه خواهد بود و تاکید ما برای برگزاری سخنرانی مراسم، کوتاه بودن خواهد بود که پروتکل‌های بهداشتی نیز رعایت شود. در این مراسم همچنین فاصله گذاری اجتماعی مورد تاکید است.

کد خبر 1025586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha