توزیع ۷ هزار جلد کتاب و ۶۰ جلد قرآن کریم در بین کتابخانه های عمومی همدان

زارعی گفت: طی ایام دهه مبارک فجر ۷ هزار جلد کتاب و ۶۰ جلد قرآن کریم بین کتابخانه های عمومی استان همدان توزیع شد.

«عاطفه زارعی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر7 هزار کتاب بین کتابخانه‌های عمومی استان همدان توزیع شد.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به اینکه این منابع شامل کتب خریداری شده و اهدایی است، تصریح کرد: در این میان  بیش از 500 جلد کتاب از حوزه هنری همدان شامل آثار نویسندگان بومی استان همدان خریداری و در اختیار کتابخانه‌ها قرار داده شد.

 

وی با بیان اینکه 60 جلد قرآن کریم هم به کتابخانه‌ها ارسال شد ادامه داد: همچنین یک هزار و 200 جلد کتاب که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اهدا شده بود بین کتابخانه‌های عمومی توزیع شد.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان اظهار کرد: کتابداران استان همدان در راستای ترویج فرهنگ مطالعه از هیچ اقدامی کوتاهی نکردند و در دوران شیوع بیماری کرونا نیز فعالیت‌های فرهنگی خود را در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سلامت و بهداشت سلامت و روان به سمت فضای مجازی سوق دادند.

 

زارعی عنوان کرد: در ایام کرونا  ۱۴ هزار برنامه از جمله نقاشی، کتابخوانی، پویش‌های مانند هر خانه یک کتابخانه، خانه بمانیم- کتاب بخوانم، خانواده کتابخوان و برنامه‌هایی برای ارتقا سواد سلامت برگزار شد.

 

وی در ادامه افزود: از سال ۱۳۹۴ تا کنون ۱۵ کتابخانه عمومی در استان احداث شده و تا پایان سال جاری نیز ۹ کتابخانه عمومی به مجموعه کتابخانه‌های استان افزوده خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1025588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha