لزوم رسیدگی مدیران شهرستان شیراز به مناطق کمتر برخوردار

امیری گفت: بازدید و رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار برای رفع مشکلات موجود از وظایف مدیران شهرستان شیراز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری»، امروز (سه شنبه 21 بهمن) در بازدید از شهرک‌های «برف فروشان» و «قصر قمشه» با تبریک دهه مبارک فجر گفت: بازدید و رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار برای رفع مشکلات موجود از وظایف مدیران شهرستان شیراز است.

فرماندار شهرستان شیراز افزود: توجه به زیرساخت های روستایی و امکانات زیر بنایی از مهم ترین اولویت های دولت است و در واقع  مردم ولی نعمتان ما هستند.

وی با اشاره به مصوبات این نشست بیان کرد: تعاونی‌های غیرفعال در شهرک «برف فروشان» با مدیریت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مشارکت اوقاف شهرستان شیراز ساماندهی خواهند شد.

امیری ادامه داد: رفع معضل روشنایی معابر مجموعه مسکونی احداث شده در شهرک برف فروشان با همکاری شرکت توزیع نیروی برق شیراز و شهرداری منطقه ۱۰ تا پایان امسال، رفع مشکل آبرسانی مناطق مسکونی این شهرک تا یک ماه دیگر، جمع آوری و دفع آب های سطحی و لوله‌گذاری، انجام آسفالت و بهسازی معابر «چکاوک ۲» با مشارکت هیئت امنا، متولی موقوفه و شهرداری منطقه ۱۰ تا نیمه اسفند 99 انجام خواهد شد.

فرماندار شیراز تاکید کرد: به مشکلات دیگری همچون ساماندهی حمل و نقل، نصب تابلو علائم راهنمایی و رانندگی، احداث سایت و نصب دکل مخابراتی، تامین پزشک خانواده، فعال سازی بخش تزریقات و ... این شهرک نیز رسیدگی می شود.

امیری در مورد مشکلات شهرک «قصر قمشه» نیز گفت: پیگیری راه‌اندازی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی، ساماندهی چشمه «جوشک»، جمع آوری آب های سطحی و احداث بوستان توسط شهرداری منطقه 10، ساماندهی و محصور سازی آرامستان قصرقمشه و تشکیل هیئت امنا با محوریت سازمان آرامستان ها، رفع نقاط فاقد پوشش تلفن همراه، ارتقای سطح ورزش این شهرک و شناسایی اراضی با کاربری ورزشی و ... به انجام می رسد.

کد خبر 1025628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha