آغاز ویژه برنامه‌های ۲۲ بهمن در گیلان

ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت ۲۲ بهمن از دقایقی پیش به صورت همزمان در سراسر گیلان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، همزمان با آغاز چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ویژه‌برنامه های گرامیداشت ۲۲ بهمن که امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بدون راهپیمایی و به شکل کاروان خودرویی برگزار می شود، اغاز شد.

 

حجت‌الاسلام «مجتبی اشجری» با بیان اینکه یوم الله ۲۲ بهمن بزرگترین جشن ملی مردم مسلمان و انقلابی ایران است گفت: جشن چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با رعایت توصیه‌های بهداشتی علی‌رغم همه محدودیت‌ها ناشی از شیوع بیماری کرونا تماشایی‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به عدم برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن به شکل سال‌های گذشته از برگزاری این مراسم در سال‌جاری به‌شکل کاروان خودرویی خانوادگی و موتوری و همچنین راهپیمایی مجازی خبرداد.

 

وی با معرفی سامانه www.fajr.ccoip.ir جهت حضور در راهپیمایی مجازی اظهارکرد: عموم مردم همیشه در صحنه گیلان می‌توانند با مراجعه به این سامانه و انتخاب شعار دلخواه خود در راهپیمایی مجازی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کنند.

 

اشجری با بیان اینکه ویژه برنامه ۲۲ بهمن در فرودگاه سردار جنگل رشت با رعایت پروتکل‌ها در حال برگزاری است افزود: بعد از این مراسم کاروان خودرویی و موتوری به سمت میدان ولی عصر، جهاد، یخسازی، گاز . مصلای رشت حرکت می کند.

 

وی با اشاره به برگزاری باشکوه جشن ۲۲ بهمن خاطرنشان ساخت: مردم با همه محدودیت ها و توطئه های دشمن، استوار چون کوه ایستاده اند.

 

کد خبر 1025657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha