تعامل ارزشمند بسیج و کانون های مساجد در برنامه های دهه فجر

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه عاشورا از تعامل نزدیک و همکاری فعالان کانون های فرهنگی هنری آذربایجان شرقی و بسیجیان پایگاه های مقاومت مساجد در اجرای برنامه های دهه فجر خبر داد.

«سیدتقی سیدطاها» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: امسال اعضای کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ایران در آذربایجان شرقی با همکاری و برگزاری جلسات مختلف توانستند برنامه های مختلف در طول دهه برگزار کنند.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه عاشورای آذربایجان شرقی از تعامل نزدیک و همکاری فعالان کانون های فرهنگی هنری آذربایجان شرقی و بسیجیان پایگاه های مقاومت مساجد در اجرای برنامه های دهه فجر خبر داد و گفت: این تعامل ارزشمند در طول سال تداوم دارد و منشاء برکات مهمی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان و جانبازان، پخش سرودهای انقلابی از بلندگوی مسجد محله، نشست بصیرتی با موضوع ارزش ها و آرمانهای انقلاب اسلامی و پخش فیلم و مستند با موضوعات انقلاب اسلامی را از جمله برنامه های بسیج مساجد و محلات در دهه فجر برشمرد.

سیدطاها گفت: کمک های مومنانه در طول ایام دهه مبارک ‌فجر، جشنواره استانی طرح اسوه و مالک اشتر و تجلیل از رده های نمونه، برگزاری حلقه های صالحین با موضوعات انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه های این معاونت در دهه مبارک فجر اعلام کرد.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه عاشورای آذربایجان شرقی ادامه داد: برگزاری مسابقه خاطره نویسی از دوران انقلاب اسلامی و برگزاری جلسات روایتگری از خاطرات مردم محله از روزهای انقلاب و دوران رژیم طاغوت از دیگر برنامه هایی بود که با استقبال اعضای کانون های مساجد و بسیجیان همراه بود.

 

 

کد خبر 1025674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha