پویش مجازی راهپیمایی مجازی ۲۲ بهمن در ایلام

حجت الاسلام چراغی پور گفت: راهپیمایی مجازی ۲۲ بهمن امسال از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی fajr.ccoip.ir و عضویت در این پویش مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لغو تجمعات ، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال متفاوت و در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام «علی چراغی پور» گفت: مردم ولایی و همیشه در صحنه استان ایلام می توانند برای مشارکت در راهپیمایی مجازی ۲۲ امسال،از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی fajr.ccoip.ir  و عضویت در این پویش اقدام کنند.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام یادآور شد: قطعنامه سراسری مراسم یوم الله 22 بهمن نیز در این سامانه بارگذاری و به تایید شرکت کنندگان خواهد رسید.

 

وی گفت: همچنین علاوه بر راهپیمایی مجازی، رژه خودرویی، موتوری و حضور دوچرخه‌سواران در مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نیز همزمان با سراسر کشور در مناطق مختلف این استان  برگزار خواهد شد.

 

چراغی پور خاطرنشان کرد: عموم مردم می‌توانند به صورت خانوادگی و سوار بر خودرو های شخصی تزئین شده با پرچم مقدس جمهوری اسلامی و پوسترهای ویژه ٢٢ بهمن در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت کنند.

کد خبر 1025702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha