۵۸۰ میلیون تومان پروژه سلامت محور در خوسف به بهره برداری رسید

احمدی گفت: پایگاه اوراژنس جاده ای ماژان با هزینه کرد ۴۵۰ میلیون تومان و واحد دندانپزشکی روستای تقاب با هزینه کرد ۸۰ میلیون تومان به همت دانشگاه علوم پزشکی و خیرین سلامت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «جمیله احمدی» امروز (21 بهمن) در مراسم افتتاح دو پروژه سلامت محور در شهرستان خوسف که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: واحد دندانپزشکی مرکز جامع خدمات روستای تقاب برای خدمات دهی به پنج هزار نفر با کمک مردم محلی روستا تجهیز و راه اندازی شد.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوسف با بیان اینکه ساختمان مرکز جامع سلامت روستای تقاب دو سال پیش افتتاح شده بود، افزود: واحد دندانپزشکی این مرکز تجهیز نشده بود که به همت خیرین و مردم محلی مبلغ 80 میلیون تومان جمع آوری و تجهیز شد.

 

احمدی همچنین در مراسم افتتاح پایگاه اورژانس جاده ای ماژان، گفت: این پروژه با هزینه کرد 450 میلیون تومان به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

 

وی با بیان اینکه از مبلغ 450 میلیون تومانِ هزینه شده برای احداث پایگاه اورژانس جاده ای ماژان، 110 میلیون تومان را یک خیّر تقبّل کرده است، گفت: 70 میلیون تومان این پروژه را مجمع خیرین سلامت و 270 میلیون تومان باقی مانده از محل اعتبارات دانشگاه و تملک هزینه شده است.

 

کد خبر 1025739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha