مشارکت بچه های کانون مساجد کرمانشاه در پویش مجازی پرچم

حجت الاسلام کلات پور، گفت: بمناسبت ۴۲ سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تمامی کانون های مساجد در کرمانشاه در پویش مجازی پرچم شرکت می کنند.

حجت الاسلام افشین کلات پور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط  کانون مساجد استان کرمانشاه این پویش راه‌اندازی شد.

 

وی خاطر نشان کرد: امسال با توجه به اینکه ویروس کرونا در کشور حاکم شده است در راستای حفظ سلامت مردم به دستور ستاد مقابله با کرونا راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بصورت خودرویی و مجازی برگزار خواهد شد و تجمعی در استان نخواهیم داشت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه استان کرمانشاه دارای ۵۶۷ کانون با جمعیتی غریب به ۳۱ هزار نفر است ، افزود: به مناسبت ۲۲  بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب به مدت ۴۸ ساعت تمامی کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان به همراه اعضای خود پرچم مقدس ایران اسلامی را بر روی پروفایل های گروهای مجازی قرار خواهند داد.

 

حجت الاسلام کلات پور تاکید کرد: دشمنان باید بدانند مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در هیچ شرایط پشت نظام و رهبر خود را خالی نخواهند کرد و هرگز رشادت های جوانان این وطن را برای پیروزی انقلاب فراموش نمی کنند.

 

وی تصریح کرد: این برنامه به پیشنهاد کانون فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه و در راستای گرامیداشت یاد شهدای انقلاب، شهدای مدافع حرم و هشت سال جنگ تحمیلی یوده و برگزار خواهد شد. 

کد خبر 1025795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha