افتتاح و کلنگ زنی ۱۸ طرح عمرانی در شهرستان کیار

زیلابی گفت: همزمان با دهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۸ طرح عمرانی با حضور معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در شهرستان کیار افتتاح و کلنگ ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سید «شجاع ‌الدین زیلابی» امروز (سه ‌شنبه ۲۱ بهمن) در آیین افتتاح همزمان طرح ‌های دهه فجر این شهرستان اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر ۱۵ طرح عمرانی در این شهرستان آماده افتتاح شده است که برای اجرای آن ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار سرمایه‌گذاری شد.

 

فرماندار کیار بابیان اینکه با تکمیل این تعداد طرح برای ۳۸ نفر از مردم این شهرستان اشتغالزایی شده است، افزود: تعدادی از این طرح‌ها از سوی بخش خصوصی انجام گرفته و توانسته برای افراد بسیاری اشتغالزایی کند.

 

وی بابیان اینکه این طرح‌ها با شش کاربری صنعتی، کشاورزی، دامپروری، زیرساخت، ورزشی و مسکونی اجرا شده است افزود: طرح‌های عمرانی دهه فجر این شهرستان از سوی هفت دستگاه اجرایی تکمیل شده است.

 

زیلابی گفت: به تعدادی از این طرح‌ها اشاره کرد و گفت: تولید رشته غذایی، آبیاری تحت فشار، عملیات زیرسازی و آسفالت معابر، پرورش گاو شیری، گلخانه، نصب کنتورهای هوشمند برق و توسعه شبکه فشار ضعیف، سالن ورزشی، احداث بند سنگی ملاتی و احداث ۳۰ واحد مسکونی مددجویی در شهرستان کیار از جمله این طرح‌ها است.

 

فرماندار کیار به آغاز عملیات اجرایی سه طرح عمرانی در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها که ۲ واحد گلخانه و یک طرح برق‌رسانی است هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

 

کد خبر 1025883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha