ولایتمداری و وحدت کلمه، از رموز اصلی توفیق ملت ایران در ۲۲بهمن ۵۷

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: از جمله رموز اصلی توفیق ملت ایران در ۲۲بهمن ۵۷ و پیروزی انقلاب اسلامی، ولایتمداری و وحدت کلمه مردم بوده است.

آیت الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر، یادآور ماندگارترین و زیباترین خاطرات مردم عزیز ایران اسلامی است چه آن که به تعبیر امام عظیم الشان(ره)، انقلاب ما انفجار نور بود و در بهمن ماه 57 ملت، ثمره سال ها تلاش و مقاومت در برابر استبداد و استکبار را با برچیدن بساط نظام 2500 ساله شاهنشاهی به عینه دید.

 

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: برای تداوم راه امام و شهیدان و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری، باید بیش از هر چیز ما تفکر و روحیه انقلابی داشته باشیم و بکوشیم که این تفکر و روحیه را در سطح جامعه تقویت کنیم.

 

استاد حوزه علمیه قم گفت: مردم عزیز و به خصوص جوانان غیور ایران اسلامی بدانند که رهروی راه شهدا بودن و تبعیت از خط ناب امام(ره) در سایه پیروی از ولایت فقیه ممکن است، چه آن که امروز رهبر معظم انقلاب با حکمت و درایت خاص خویش سکان انقلاب و نظام را در دست دارند و آن را از فتنه ها و گردنه های دشوار به خوبی هدایت می فرمایند.

 

وی بیان داشت: در کنار بُعد ولایتمداری، از جمله رموز مهم پیروزی ملت ایران در 22 بهمن 57 و برچیده شدن نظام طاغوت، باید به اصل وحدت کلمه اشاره کرد که اتفاقاً در طول این چهل و دو سال، یکی از اصلی ترین کلیدواژه ها در بیانات و رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خاتمه گفت: امروز نیز همچون چهار دهه اخیر، ما باید ضمن تقویت بُعد انقلابی گری و ولایتمداری بر مساله وحدت ملی تأکید کنیم، چه آن که به این وسیله راه نفوذ و رخنه بر دشمنان این مرز و بوم بسته می شود و انشاالله انقلاب اسلامی ما به عنایت خدای متعال، راه پرعزت خود را با قوت هر چه بیشتر ادامه می دهد.

کد خبر 1025887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha