چند پروژه عمرانی در شهرستان رامشیر به بهره‌برداری رسید

چند پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان رامشیر با حضور استاندار خوزستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» عصر (سه شنبه ۲۱ بهمن) در مراسم کلنگ زنی و بهره‌برداری از تعدادی پروژه در شهرستان رامشیر اظهار کرد: از جمله پروژه های این شهرستان آغاز عملیات اجرایی مرکز اورژانس جاده‌ای مشراگه بود که اعتبار آن هم تامین شده است. 

 

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه همچنین سه مدرسه و یک زمین چمن مصنوعی به بهره‌برداری رسید افزود: ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبارات دهیاری‌ها برای بهسازی، اصلاح شبکه آب و اصلاح شبکه برق در روستاهای مختلف بخش مرکزی هزینه و کارهای ارزشمند و خوبی صورت گرفته بود که به بهره‌برداری رسید.   

 

وی اضافه کرد: امروز همچنین ۶ منزل بهزیستی که برای خانواده‌های دارای دو معلول لحاظ شده بود به بهره برداری رسیده و در اختیار این عزیزان قرار گرفت. 

 

شریعتی تصریح کرد: در پایان برنامه های امروز در رامشیر در گردهمایی شیوخ و سران عشایر و سادات معظم و نخبگان رامشیر توفیق شرکت داشتیم که در این دیدار صمیمانه انتظارات ما در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین پیشگیری از تیراندازی در مراسمات مطرح و بنا شد از ظرفیت این عزیزان استفاده شود و خواهش کردیم کمک کنند تا این دو در رامشیر با حمایت آنها بیش از پیش نهادینه شود.

 

کد خبر 1025904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha