رژه خانوادگی خودرویی به مناسبت ۲۲ بهمن در ۱۴ شهرستان گلستان برگزار شد

حجت الاسلام احمدی گفت: رژه خانوادگی خودرویی به مناسبت ۲۲ بهمن در ۱۴ شهرستان گلستان برگزار شد.

حجت الاسلام «احمدرضا احمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به شرایط کرونایی و تصمیمات سطح ملی با وجود آنکه در چند ایام الله گذشته مراسمی برگزار نشده بود تصمیم گرفته شد که راهپیمایی 22 بهمن به شکل متفاوتی برگزار شود و در این خصوص برنامه ریزی شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: مانند سال های گذشته مثل 41 سال گذشته راهپیمایی 22 بهمن امسال در نظر گرفته شد و به منظور حفظ سلامتی مردم به جای راهپیمایی رژه خودرویی خانوادگی را برگزار کردیم.

 

حجت الاسلام احمدی متذکر شد: این رژه خودرویی خانوادگی در ساعت 10 صبح امروز 22 بهمن در نظر گرفته شد و در 14 شهرستان تابعه این مراسم برنامه ریزی شد.

 

وی افزود:  یوم الله 22 بهمن اهمیت ویژه ای دارد و بهار انقلاب اسلامی به شمار می رود  روزی است که  مردم پیروزی خود را در برابر  رژیم پهلوی جشن گرفتند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: هر ساله از 12 بهمن سالروز ورودی تاریخی امام خمینی (رحمه الله علیه) تا روز پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن را مردم جشن می گیرند و در این روز همه گروه ها و سلیقه های سیاسی در این راهپیمایی حضور پیدا می کنند.

کد خبر 1025949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha