تجدید بیعت دوباره اعضای کانون های مساجد قزوین با آرمان های انقلاب

حجت الاسلام رمضانی گفت: با توجه به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به صورت خودرویی و موتوری، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین هم در این مراسم حضوری پرشور دارند.

 حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در واقع تجدید بیعتی دوباره با آرمان های انقلاب و امام و شهدا است و هر ساله ما شاهد حضور پرشور اقشار مختلف مردم و همچنین اعضای کانون های مساجد در این راهپیمایی هستیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: در راهپیمایی سال جاری که به صورت خودرویی و موتوری برگزار می شود هم حضور فعال اعضای کانون های مساجد استان قزوین را داریم که با حضور خود باردیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و آرمان های امام و شهدا تجدید بیعت می کنند.

 

وی عنوان کرد: این حضور بیانگر این است که همانطور که مساجد نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند امروز هم فعالان مسجدی از این ظرفیت برای استمرار انقلاب بهره می برند و تابع ولایت فقیه و ادامه دهنده راه شهدا هستند.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: امروز دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام است، ولی دشمنان باید بدانند که این مردم پای انقلاب ایستاده اند و گوش به فرمان رهبری حرکت می کنند.

 

وی یادآور شد: امروز حضور راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر یأس و ناامیدی را برای دشمنان به دنبال دارد و مردم هم با حضور در این جشن ملی، بار دیگر پاسخ قاطع و کوبنده ای به تهدیدات دشمنان می دهند.

 

کد خبر 1025950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha