فجر ۴۲ / بهره‌ انقلابی از فضای مجازی

امسال به دلیل محدودیت های کرونایی راهپیمایی مجازی ۲۲ بهمن فرصتی شد تا نیروهای انقلابی در فضای مجازی حضور خود را اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امسال به دلیل محدودیت های کرونایی مراسم بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن با برنامه ریزی تازه ای همراه شد و در راستای رعایت پرتکل های بهداشتی بنا شد تا مردم به صورت خودرویی و موتوری در این میعادگاه هر ساله حضور بهم برسانند اما در کنار این تمهیدات امکان تازه ای نیز برای اعلام حضور در جشن پیروزی انقلاب فراهم شد و فضای مجازی فرصتی شد تا نیروهای انقلابی با بهره از آن با آرمان های نظام و امام (ره) تجدید بیعت کنند.

 

بنابراین گزارش، امسال راهپیمایی مجازی جایگزین راهپیمایی فیزیکی شده و هر ایرانی می تواند با زدن چند دگمه وفاداری خود را به انقلاب و آرمان های امام (ره) اعلام کند و حتی ضمن انتخاب شعار و پوستر، هر بند قطعنامه را که بیشتر می پسندد، انتخاب کند.

 

برای شرکت در راهپیمایی مجازی دو راه وجود دارد. یکی پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دیگری سازمان فضای مجازی سراج و در هر یک از این پایگاه ها نحوه ثبت اطلاعات مربوط به شعارها و پوستر و حضور در راهپیمایی اعلام شده است. 

 

 

کد خبر 1025962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha