دهه فجر خاستگاه ارزش های اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان و استاندار زنجان در بیانیه ای مشترک تاکید کردند: ملت انقلابی ایران ثابت کردند یکدل و در صفهای رسوخ ناپذیر باتمام وجود حامی وپاسدار انقلاب و ولایت هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی و فتح الله حقیقی در پیام مشترک به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزشهای اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران است، افزودند: چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به لطف خداوند متعال، هدایتهای داهیانه رهبر عظیم الشان انقلاب که تربیت یافته مکتب امام راحل هستند، پایداری و پایمردی شما که صاحبان اصلی این نظام و انقلاب هستید فرارسید.

 

از یادها نرفته است که در اوایل پیروزی انقلاب بدخواهان، روز شمار سرنگونی نظام را فعال کرده بودند و هر روز وعده نابودی آن را می دادند و در این راه تا توانستند عناد و کینه ورزی کردند.

 

دشمنان متفکران انقلاب را به شهادت رساندند، جنگ را بر ما تحمیل کردند و با استفاده از تحریم گمان کردند به خیال باطل خود خواهند رسید، اما خداوند متعال دشمنان ما را از نادانان قرار داد، ندانستند ملتی که شهادت دارد ترسی از ترور، جنگ، تحریم و فشار اقتصادی ندارد و به پای آرمانهای انقلاب ایستاده اند.

 

اینجانبان ضمن تبریک این فجر صادق و پیروزی حق علیه باطل، گام نهادن به چهل و سومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران اسلامی و مردم انقلابی و فجر آفرین استان زنجان که در تابلوی خاطراتی بسیار زیبا همچون اولین راهپیمایی زنان انقلابی را رقم زدند، یاد و نام همه شهدای انقلاب بزرگ اسلامی را گرامی داشته و از خداوند متعال برای ایران اسلامی سربلندی، شکوفایی و عزت روز افزون مسالت داریم.

 

 

کد خبر 1025982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha