حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام وفاداری به نظام جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام باقری گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به معنای اعلام وفاداری به نظام جمهوری اسلامی و تجدید بیعت با ولایت و شهدا است.

«حجت الاسلام حسن باقری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: راهپیمایی 22 بهمن متفاوت تر از اعلام استقلال سایر کشورها است زیرا انقلاب اسلامی با حضور ملت ایران رقم خورده و هر ساله شاهد تجدید پیمان با این آرمان ها هستیم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن به معنای اعلام وفاداری به نظام جمهوری اسلامی و تجدید بیعت با ولایت و شهدا است.

 

این مقام مسئول افزود: امسال به دلیل بیماری کرونا شاید فرصت مغتنمی برای حضور در کنار یکدیگر نباشد اما مردم ایران به صورت رژه خودرویی و موتوری تلاش خواهند کرد تا حضور انقلابی خود را در صحنه ها اعلام کنند.

 

حجت الاسلام باقری خاطر نشان کرد: البته مردم انقلابی شعارهای خود را فراموش نکرده اند و همچون سال های قبل شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را تکرار خواهند کرد.

 

وی اظهار داشت: اعلام انزجار از رفتارهای استکبار جهانی از دیگر مواردی که از سوی مردم در برابر تحریم های ظالمانه همزمان با راهپیمایی 22 بهمن ماه صورت خواهد گرفت.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان عنوان کرد: مشارکت مردم در این مراسم همراه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی خواهد بود و از همه مردم ولایی استان اردبیل که در برنامه های مختلف ایام الله دهه فجر مشارکت داشتند نیز تشکر و قدردانی می کنم.

 

کد خبر 1025987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha