خروش تاریخی‌ترین راهپیمایی انقلاب در همدان / انقلاب من تولدت مبارک

امسال به دلیل محدودیت های کرونایی سیل خروشان راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری در آمده بود که یکی از تاریخی ترین راهپیمایی های انقلاب به شمار رفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان،‌ امسال به دلیل محدودیت های کرونایی مراسم بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن در راستای رعایت پرتکل های بهداشتی به صورت خودرویی و موتوری در میعادگاه هر ساله برگزارشد.

این راهپیمایی از میدان بعثت شروع و از خیابان جهاد، پل شهید صوفی و در نهایت به میدان امامزاده عبدالله ختم شد.

همچنین در خیابان اکباتان نیز دوچرخه سواران نیز مزین با پرچم جمهوری اسلامی ایران و شعائر اسلامی به حرکت در آمدند.

در طول مسیر راهپیمایی خودرویی نیز گروه‌های موزیک نیرو‌های نظامی و انتظامی به اجرای سرود‌های حماسی و انقلابی‌پرداختند.

در حاشیه این مراسم‌ اجرای برنامه‌های نمایشی توسط اسکیت سواران، دوچرخه سواران و دیگر گروه‌های ورزشی، اجرای گروه‌های سرود برگزار شد.

مردم استان همدان یک‌بار دیگر با فریاد شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، لبیک یا خامنه‌ای و ما ملت امام حسینیم" و چسباندن شعارهای انقلابی بر وسائل نقلیه خود با خلق حماسه وحدت ملی بیعت مجددشان را با نظام جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشتند.

از جمله صحنه های جالب توجه در این راهپیمایی آن است که مردم همدان در این مراسم با تزیین زیبا و رنگارنگ ماشین ها و موتور های خود در صفوف رنگین به شکل کاملا منظم در حال حرکت هستند و به نوعی جالب ترین و تاریخی ترین راهپیمایی تاریخ انقلاب را رقم زدند.

یکی از دوچرخه سواران به خبرنگار شبستان گفت: دشمنان دشمنان قسم خورده ملت ایران تلاش کردند جمهوری اسلامی را از حرکت بیاندازند اما نه تنها در اهداف خود موفق نبودند بلکه همبستگی مردم ما روز به روز بیشتر شد و ایران اسلامی به قله‌های پیشرفت و موفقیت دست پیدا کرد.

وی افزود: امروز مردم همدان و سراسر کشور به دلیل رعایت مسایل بهداشتی نتوانستند حضور خود را به مانند سالهای قبل رقم زنند ولی با همه مشکلات خارجی و ناکارآمدی ها ولی حساب همه این مسایل را از انقلاب خود جدا کرده اند و عاشقانه در راه انقلاب مانده اند و با شکلی جدید حمایت خود را از انقلاب شان ثابت کردند.

یکی دیگر از مردم شهر همدان بیان کرد: کرونا و توطئه دشمنان برای حضور نیافتن مردم همیشه در صحنه همدان ناکام ماند و مغرب زمین امروز حضوری متفاوت و حماسی را تجربه کرد.

مسلمی گفت: هنوز قلب مردمان همدان، برای ایران می تپد و نشان دادند که انقلاب مردمی ما هنوز از جوش و خروش نیاسته و بر اصول انقلابی خود همچون کوه ایستاده که همانا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

 اما در کنار این تمهیدات امکان تازه ای نیز برای اعلام حضور در جشن پیروزی انقلاب فراهم شد و فضای مجازی فرصتی شد تا نیروهای انقلابی با بهره از آن با آرمان های نظام و امام (ره) تجدید بیعت کنند.

 

گزارش: سمیرا قادری

 

کد خبر 1026020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha