ایران امروز در منطقه به نفوذ راهبردی دست یافته است/پاسخ پشیمان کننده‌ای به دشمن می‌دهیم

حجت‌الاسلام محمدحسنی با اعلام اینکه حضور حماسی و حمایت‌های مردمی سبب شکست نقشه‌های دشمنان شده است، گفت: ایران امروز در منطقه به نفوذ راهبردی دست یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام «عباس محمد حسنی» امروز( ۲۲ بهمن) در آئین جشن انقلاب اسلامی مازندران که به صورت تلویزیونی برگزار شد در با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: براساس فرمایش مقام معظم رهبری، الان ملت ما در حال گذر از پیچ تاریخی است. اگر بخواهیم از این پیچ گذر کنیم و به موفقیت برسیم باید آگاهی‌های سیاسی خود را بروز کنیم. ملتی که قدرت تجزیه و تحلیل اتفاقات روز منطقه و فرامنطقه را نداشته باشد، نمی‌تواند به سلامت از این پیچ تاریخی عبور کرده و عزتمندی آینده کشور خود را تضمین کند.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی اعجاب نخبگان جهان را برانگیخته، گفت: دشمن از جنگ سخت علیه نظام نتیجه‌ای نگرفت و سرخورده شد از این رو به جنگ نرم روی آورد.

 

وی با اعلام اینکه حضور حماسی و حمایت‌های مردمی سبب شکست نقشه‌های دشمنان شده است، ادامه داد: ایران امروز در منطقه به نفوذ راهبردی دست یافته است.

 

این مسئول با اشاره به دلایل کارآمدی نظام گفت: نظام ما یکی از کارآمدترین نظام‌ها در جهان است تا جایی که کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعجاب نخبگان جهانی را برانگیخته است در اثبات این ادعا دلایلی وجود دارد.

 

حجت‌الاسلام محمدحسنی یکی از دلایل کارآمدی نظام جمهوری اسلامی، تحقق شعارهای اصلی انقلاب مانند استقلال آزادی جمهوری اسلامی و همچنین شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی است؛ به طوریکه ما امروز یکی از مستقل‌ترین و آزادترین کشورها هستیم و مردم سالاری جایگزین خانواده سالاری پیش از انقلاب شده و رای مردم تعیین کننده است.

 

وی خاطرنشان کرد: کشور عزیز ما امن‌ترین کشور در ناامن‌ترین منطقه جهان است و امروز آمریکا بداند که تمام پایگاه‌هایش در تیررس ما قرار دارد و اگر دست از پا خطا بکند جوابی دندان‌شکن‌تر از جوابی که در عین‌الاسد به آنها دادیم را خواهیم داد و به یاری خداوند روز به روز قوی‌تر هم خواهیم شد.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به حمایت بی دریغ مردم از انقلاب اسلامی، ادامه داد: انقلاب ریشه در مردم دارد و اگر رهبری و مردم نبودند این انقلاب ادامه پیدا نمی‌کرد.

 

این مسئول با بیان اینکه دشمن از ارتقای صنعت دفاعی کشور هراس دارد،‌ افزود: دوران بزن در رو تمام شده است و اگر دست بیگانه به سمت انقلاب بیاد قطع می شود و سیلی محکمی در انتظارشان است.

 

حجت‌الاسلام محمدحسنی با اشاره به اینکه ترس امریکا از اقتدار نیروهای مسلح است،‌ تصریح کرد: در نقطه قدرت هستیم و اگر اشتباهی سر بزند پاسخ پشیمان کننده ای می‌دهیم.

 

 

کد خبر 1026030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha