جشنی متفاوت/ ۲۲  بهمن تماشایی  مردم ایلام  در بهار انقلاب

مردم ایلام امروز ۲۲ بهمن با حضوری متفاوت از سال های گذشته با شرکت در رژه موتوری و خودرویی، چهل و دومین سالگرد پیروزی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را جشن گرفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مردم استان ایلام امروز حضوری متفاوت را در جشن چهل و دو سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تاریخ این مرز و بوم ثبت کردند.

 

مردم ایلام با شور و نشاط در خیابان های این شهر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآورند تا بگویند که عشق به انقلاب اسلامی شرایط نمی شناسد، امروز مردم استان ایلام با حضوری گسترده در خیابان های شهر ایلام و سوار برخودروها و موتورهای خود با نصب شعارهای انقلابی بر روی شیشه خودروهای خود و در دست داشتن پلاکاردهای فجر انقلاب، بار دیگر اعلام کردند که در هر شرایطی پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند.

مردم استان ایلام امروز ۲۲ بهمن در مهد حماسه های ماندگار، سرزمین پیش قراول ۸ سال دفاع مقدس، دیار خادمان اربعین حسینی و  سرزمین مرزبابان و مدافعان انقلاب و نظام اسلامی، یک بار دیگر آمدند  و  حماسه ای بزرگ، ۲۲ بهمنی متفاوت و  به یادماندنی خلق کردند.

 

امروز پیر و جوان، زن و مردم ایلامی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در چهل و دوم دومین بهار انقلاب اسلامی آمدند تا یکیار دیگر بگویند که سنگر دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی هیچ گاه خالی نمی ماند و در هر صحنه  و شرایطی، اماده دفاع از آرمان های امام راحل، شهدا و انقلاب اسلامی هستند.

 

مراسم رژه خودرویی و موتوری مردم قهرمان ایلام به صورت خانوادگی و با حضوری با نشاط، در جشن تماشایی بهار انقلاب، صحنه های روزهای پیروزی انقلاب را در سال ۱۳۵۷ در ذهن متبادر می کرد که با نشاط انقلابی و خودجوش، در خیابان ها حاضر شدند و پایان رژیم ستم شاهی را رقم زدند.

همچنین به گفته حجت الاسلام« علی چراغی پور» سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام،: راهپیمایی مجازی ۲۲ بهمن امسال از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی fajr.ccoip.ir و عضویت در این پویش مجازی برگزار  شده است.

 

این مراسم، از ساعت ۱۰ از  میدان دفاع مقدس شهر ایلام آغاز و  با طی میادین میلاد، انقلاب، خیام، شهدا، امام (ره)، چهار راه مقاومت، پل شهید رضایی نژاد و میدان دادگستری به مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ختم شد و که در این راهپیمایی خودرویی، مردم شهر ایلام به صورت خانوادگی با حضوری با نشاط و درعین رعایت پروتکل های بهداشتی، با اهتزاز پرچم مقدس  ایران  اسلامی و تصاویر امام راحل و مقام معظم رهبری، ۲۲ بهمن را جشن گرفتند.

 

گفتنی است، برنامه پایانی یوم الله بهمن در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام «علیرضا ادیانی»، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور  با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، در پااین نیز قطعنامه سراسری چهل و دومین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی با تکبیر حاضران قرائت شد.

کد خبر 1026038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha