امام راحل با دست خالی، توکل بر خدا و همراهی مردم طاغوت را شکست داد

امام جمعه دهلران با بیان اینکه امام راحل با دست خالی اما با توکل بر خدا و همراهی مردم طاغوت را شکست داد، گفت: امروز انقلاب اسلامی در سراسر جهان یار و یاور محرومان و امت های اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام «سید محسن موسوی» در مراسم بزرگداشت یوم اله ۲۲ بهمن در دهلران اظهار کرد: ملت ایران ثابت کرده اند با گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب به آرمان های امام راحل و شهدا پایبند هستند.

 

وی تصریح کرد: بهمن ۵۷ یادآور به ثمر نشستن همه مجاهدت های ملت انقلابی ایران مقابل دنیای کفر به رهبری امام امت (ره) است که برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

 

امام جمعه دهلران گفت: استکبار جهانی برای اینکه در قضاوت ها، صحبت ها و محاکم قرآن نباشد و تاریخ اسلام را محو کند، طاغوت را بر سر کار آورد ولی امام راحل احیاگر اسلام ناب بود و کفر و طاغوت را برای همیشه به زباله دان تاریخ انداخت.

 

حجت الاسلامموسوی اظهار کرد: شهدا به عهد خود وفا کردند و ما هم بر عهد خود با شهدا مانده ایم و جان خود را فدا می کنیم تا این نهضت الهی به دست امام عصر(عج) برسد.

 

گفتنی است، در این مراسم مردم ولایت مدار دهلران در یوم الله ۲۲ بهمن از میدان شهدا تا گلزار شهدای گمنام رژه خودرویی و موتوری برگزار کردند.

 

 مردم شهرستان مرزی دهلران همانند سایر نقاط کشور  این مراسم را با توجه به شرایط شیوع کرونا و محدودیت های کرونایی با خودرو و موتورسیکلت جشن پیروزی انقلاب را برگزار کردند.

کد خبر 1026049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha